اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

حدود ۷۰۰ هزار مسافر دریایی در بنادر قشم جابجا شدند

مدیر بنادر و دریانوردی قشم علی اشتری : این تعداد مسافر زمستانی با آمد و شد پنج هزار و ۳۷۶ شناور مسافری و حمل خودروی تحت نظارت اداره بنادر و دریانوردی قشم ترابری (حمل و نقل) شده اند.

حدود ۷۰۰ هزار مسافر دریایی در بنادر قشم جابجا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی اشتری مدیر بنادر و دریانوردی قشم امروز اظهار کرد : این تعداد مسافر زمستانی با آمد و شد پنج هزار و ۳۷۶ شناور مسافری و حمل خودروی تحت نظارت اداره بنادر و دریانوردی قشم ترابری (حمل و نقل) شده اند. 

وی ادامه داد: در این مدت ۱۵۰ هزار و ۹۴۰ دستگاه انواع خودرو سواری و عمومی هم از مسیر دریایی توسط ۳۵ فروند شناور لندینگ کرافت (شناورهای ویژه حمل خودرو) از بنادر لافت و پل به صورت ایمن جابجا شدند. 

مدیر بنادر و دریانوردی شهرستان قشم توضیح داد: در چهار روز تعطیلات دهه فجر منتهی به روز ۲۲ بهمن‌ماه امسال در اسکله های گردشگری این جزیره ۲۴ هزار و ۲۱۶ رفت و آمد دریایی برای حمل و جابجایی ایمن ۲۵۳ هزار و ۸۳۰ گردشگر ثبت و گزارش شده است. 

اشتری گفت: شهرستان قشم ۱۹ اسکله مسافری، تجاری و گردشگری دارد.

وی افزود: ۱۰ اسکله گردشگری مجاز در مناطق شیب دراز، کندالو، هنگام، لافت، گورزین، سهیلی، طبل، دهخدا و گوران و بندر بهمن شهرستان قشم فعالیت می‌کنند. 

رییس کمیته حمل و نقل دریایی شهرستان قشم اضافه کرد: سفر به قشم از سه مسیر هوایی (فرودگاه بین‌المللی قشم)، زمینی (سفر با خودروهای شخصی و عمومی از طریق بندر پل شهرستان بندر خمیر به بندر لافت جزیره قشم توسط شناورهای لندینگ کرافت) و دریایی (از بندر شهید حقانی بندرعباس به بندر شهید ذاکری شهر قشم) امکانپذیر است.»

پایان پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول