اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برکتی برای دانش آموزان با افتتاح مدرسه برکت در بافران

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: مدرسه برکت شهر بافران در شهرستان نایین با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

برکتی برای دانش آموزان با افتتاح مدرسه برکت در بافران

ناصر فتحی، مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نایین اظهار کرد: این اداره‌کل در دولت سیزدهم در دهه فجر امسال تعداد ۳۰ پروژه آموزشی را با ۱۵۵ کلاس با اعتبار ۱۹۸ میلیارد تومان با مساحت ۲۱۵ هزار مترمربع تحویل دانش آموزان عزیز استان اصفهان داده است.

وی ادامه داد: همچنین در کنار این‌ پروژه‌ها، تعداد دو هزار و ۸۰۰ کلاس در مدارس استاندارد سازی شده است که هزار و ۲۰۰ کلاس آن مربوط به سال جاری است که بخشی از آن تحویل دانش آموزان گرامی داده شده است.

فتحی با اشاره اشاره به سفر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به نایین گفت: مدرسه پسرانه برکت شهر بافران در جریان سفر مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستان نایین با اعتبار نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان ادامه داد: بخشی از هزینه این پروژه خاص در شهر بافران به کمک بنیاد برکت زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بخش دیگر از منابع دولتی تامین شده است.

وی افزود: این مدرسه دارای ۶ کلاس آموزشی، کارگاه فناوری، آزمایشگاه، سالن چند منظوره با مساحت ۷۵۰ مترمربع و ۱۹۰ متر مربع دیوارکشی و هزار و ۸۰۰ مترمربع محوطه سازی است.

فتحی خاطرنشان کرد: در کنار این مدرسه در شهر بافران، خیری ساخت ۱۰۰ درصد یک مدرسه ۶ کلاسه را آغاز کرده است که امیدواریم در سال ۱۴۰۳ شاهد تحویل آن به دانش آموزان بافران باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول