اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اعلام برنامه‌های جشنواره موسیقی فجر در کهگیلویه و بویراحمد

استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۷ بهمن تا اول اسفند میزبان جشنواره موسیقی فجر است و هنرمندان در سه شهر یاسوج، دهدشت و گچساران به اجرا می‌پردازند.

اعلام برنامه‌های جشنواره موسیقی فجر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر ۲۷ بهمن تا اول اسفند ماه در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت برگزار می‌شود.

هنرمندان موسیقی ۲۶ بهمن به استقبال این جشنواره می‌روند و علی تاحسینی و کوروش رضوانی ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه روز پنج‌شنبه با دو اجرا در سالن سینما هنر یاسوج به پیشواز جشنواره می‌روند.

روز ۲۷ بهمن جشنواره موسیقی به صورت رسمی آغاز می‌شود و کنسرت قشقایی گروه مسعود نامداری ساعت ۱۸:۳۰ و کنسرت بوشهری آوای موج ساعت ۲۱:۳۰ در سالن شهید ایزدپناه برگزار می‌شود.

جشنواره موسیقی فجر ۲۸ بهمن در ساعت ۱۸:۳۰  با اجرای لری شهریار کریمی وارد روز دوم می‌شود و همین ساعت در گچساران مسعود نامداری موسیقی قشقایی را برای گچسارانی‌ها اجرا خواهد کرد.

 ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه روز ۲۸ بهمن هم گروه دریابند در سالن شهید ایزدپناه یاسوج به اجرا می‌پردازد و آوای موج بوشهری در گچساران اجرا می‌شود.

۲۹ بهمن هم در دو نوبت موسیقی پاپ برای علاقمندان به موسیقی اجرا و هوروش‌بند به اجرا خواهد پرداخت. که همزمان در سینما دهناد دهدشت آوای موج بوشهری و لری شهریار کریمی اجرا می‌شود.

۳۰ بهمن هم گروه موسیقی پاپ هوروش‌بند در شهر دهدشت و سینمای این شهر در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ برنامه خواهند داشت.

اول اسفند و در روز پایانی جشنواره گروه دایاربند در ساعت ۱۸:۳۰ در یاسوج و هوروش بند در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در گچساران برنامه اجرا خواهند کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول