اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افتتاح بیش از ۵۰ پروژه‌ عمرانی و فرهنگی در نایین

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: بیش از ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۴۰ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف زیرساختی، حمل و نقل، گردشگری، شهری-زیرساختی و شهری-روستایی در شهرستان نایین افتتاح شد.

افتتاح بیش از ۵۰ پروژه‌ عمرانی و فرهنگی در نایین

مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نایین اظهار کرد: در سفر به شهرستان نایین پس از شهرستان خوروبیابانک، پروژه‌های متعددی در بخش‌های مختلف زیرساختی، خدمت رسانی به مردم، معابر و راه‌ها، حمل و نقل، مباحث گردشگری، مباحث مختلف شهری-زیرساختی و شهری-روستایی افتتاح شد.

وی ادامه داد: بیش از ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۴۰ میلیارد تومان در شهرستان نایین افتتاح شد و لازم به ذکر است که در این ایام با همت استاندار اصفهان و مدیران استانی، ۷۶۸ پروژه بالغ بر ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

زینلیان افزود: بخش بسیاری از این پروژه‌ها از پروژه‌های کلان استان و بین شهرستانی و بخش از آن ویژه شهرستان‌های استان اصفهان بوده است که امیدواریم با افتتاح این پروژه‌ها برگ ذرین دیگری به موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی اضافه شود و مردم عزیز بتوانند از خدمات این پروژه‌ها به نحو مطلوب استفاده کنند.

به گزارش فارس، سالن تطهیر بهشت کبری نایین، محوطه ورودی آسیاب تاریخی ریگاره محمدیه، مدرسه برکت شهر بافران، پروژه اسفالت معابر شهر انارک و روستای چوپانان، شرکت مدرن صنعت نایین به عنوان اولین تولید کننده بکس بادی در ایران، اقامتگاه سنتی خانه خورشید در انارک و اقامتگاه سنتی بام نایین، مرکز کودک و نوجوان رویای سبز یگانه، زیرسازی و آسفالت معابر شهرک سلیمانی و پارک محلی شهید حججی در بافران بخشی از چندین پروژه‌ای است که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در شهرستان نایین به بهره برداری رسید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول