اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

استاد دانشگاه: مقطع حساس کنونی روز آزمون نقش آفرینی خواص در انتخابات برای نمایش امنیت ملی است

عضو هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان گفت: مقطع حساس کنونی، روز آزمون نقش آفرینی خواص در انتخابات برای نمایش قدرت و امنیت ملی است؛ آنان‌که در این رسالت خطیر کوتاهی کنند، باید پاسخگوی پیامدهای شوم تهدیدهای داخلی و خارجی به کشور باشند.

استاد دانشگاه: مقطع حساس کنونی روز آزمون نقش آفرینی خواص در انتخابات برای نمایش امنیت ملی است

زینب طیبی عضو هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان، نایب رئیس اتحادیه جهانی زنان مسلمان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: یکی از راهبردهای دشمنان انقلاب اسلامی برای فروپاشی جمهوری اسلامی، اجرای پروژه نفوذ فرهنگی با شبیخون فرهنگی؛ نفوذ سیاسی با ناتوی سیاسی؛ نفوذ اقتصادی با تروریسم اقتصادی برای فروپاشی درونی و نفوذ امنیتی با تهدید امنیتی و فشار از بیرون است که به نحو مستقیم و غیر مستقیم، باعث تغییر آرمان ها، ارزش ها، باورها، نگاه‌ها، خواسته‌ها و سبک زندگی مردم خواهد شد.

وی افزود: تجربه گام اول انقلاب اسلامی حکایت از آن دارد که توجه به قدرت درون‌زای داخلی و استحکام درونی نظام با تأکید بر وحدت مردم، همدلی مسئولین و نقش آفرینی خواص و نخبگان، بر هم زنندة راهبردهای دشمن در نفوذ سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی خواهد بود. در این پیچ تاریخی، هوشیاری عمومی مردم و خواص در مقابل تلاش¬های شبانه روزی دشمن برای نفوذ پیچیده و تدریجی برای تهدید قدرت و امنیت ملی، ضرورتی عینی است.

طیبی تصریح کرد: امروز نمایش قدرت داخلی و اقتدار ملی و جلوگیری از هرگونه نفوذ برای کشیدن دندان طمع دشمنان از منافع ملی و تجاوز نظامی به جمهوری اسلامی ایران در گرو نقش آفرینی خواص برای افزایش مشارکت قوی و حداکثری و پیشگیری از تضعیف قدرت ملی است؛ آنان‌که شتاب دهنده، بیدار کننده، جریان ساز و مقابله کننده با حربه‌های دشمن برای کند کردن یا متوقف کردن چرخ‌های پیشرفت و تحول آفرین در عرصه‌های مختلف‌اند.

عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان مطرح کرد: در این پیچ تاریخی، بر خواص، اعم از بازاریان، روحانیت مبارز و انقلابی، دانشجویان، اساتید، اعضای هیأت علمی، بانوان فرهیخته، پیشرو و تمدن ساز در برهه های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی، مهندسان، پزشکان، فرهنگیان، کارگران و اقشار و صنوف دارای قدرت فکر، تأمل و تشخیص، فرض است که با فهم موقعیت حساس کنونی کشور، همگان را به شرکت در انتخابات به عنوان وظیفه‌ای شرعی، عقلی و وجدانی که مظهر احقاق حقّ مردم و نشانگر استحکام نظام است، دعوت کنند و دروغ‌های رسانه ای دشمن خارجی و نفوذی را باطل و چشم طمع به تجاوز نظامی به کشور را کور کنند.

وی در ادامه گفت: مقطع حساس کنونی، روز آزمون نقش آفرینی خواص در انتخابات برای نمایش قدرت و امنیت ملی است؛ آنان‌که در این رسالت خطیر کوتاهی کنند، باید پاسخگوی پیامدهای شوم تهدیدهای داخلی و خارجی به کشور باشند.

طیبی ادامه داد: امروز به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، وظیفه خواص، سنگین‌تر از گذشته است و غفلت خواص از وظایف کنونی، ضربه‌های سنگین تاریخی به ملت وارد خواهد نمود. جلب مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، نیازمند هدایت‌گری خواص از هر گروه و جناح برای مدیریت آگاه‌سازی افکار عمومی، پیشگیری از نفوذ جریان انحرافی دشمن و شتاب دهندگی برای مشارکت قوی، پرشور و حداکثری مردم و رقابت واقعی جناح‌های سیاسی است.  

وی در پایان گفت: زن مسلمان و نخبه ایرانی که همواره در ادوار مختلف تاریخ انقلاب و دفاع مقدس نشان داده است که نقشی ممتاز، پیشرو و فوق العاده داشته است، امروز نیز باید در گام دوم انقلاب اسلامی با همت عالی و لبیک به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مأموریت خواص برای مشارکت قوی اقشار مختلف در انتخابات پرشور و جلوگیری از هرگونه انحراف در این حرکت عظیم، معجزه آفرین باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول