اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

یادواره ۳۵۰ شهید خونین بال دلیجان برگزار شد

یادواره ۳۵۰ کبوتر خونین‌بال دیار دل وجان در مصلی بقیة الله العظم دلیجان باحضور مردم قدرشناس و سخنرانی حجت الاسلام میرباقری و مداحی حاجی مهدی سلحشور برگزار شد.

یادواره ۳۵۰  شهید خونین بال دلیجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دلیجان؛ یادواره ۳۵۰ کبوتر خونین‌بال دیار دل وجان در مصلی بقیة الله العظم دلیجان  باحضور مردم قدرشناس و سخنرانی حجت الاسلام میرباقری و مداحی حاجی مهدی سلحشور برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید احمد میرباقری خطیب کشوری دراین یادواره گفت: برکت کشور ما شهدا هستند و پرچم شهدا و خانواده‌های آن‌ها همیشه بالا است و انسان باید مانند شهدا برکت داشته باشد و اثرگذار زندگی کند.

وی افزود: امروز امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی که در سطح بین‌الملل شاهد آن هستیم، مرهون ایثار و گذشت و جان‌فشانی‌های شهدا و ایثارگرانی است و تا زمان وجود دارد، باید آن را پاس داشت و در پاسداری از آرمان‌های مقدس شهدا و امام شهدا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

این خطیب کشوری افزود: ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و به وصیت‌نامه شهدای عزیز عمل و مفاد آن را برای نسل‌های آینده بازگو و نشر کنیم.

 مداحی و مولودی خوانی حاج مهدی سلحشور، شعرخوانی حاج احمدبابایی از شاعران معروف کشوری و خیرمقدم گویی توسط حجت‌الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان از بخش‌های این یادواره بود.

شهرستان دلیجان در دوران دفاع مقدس ۳۵۰ شهید دفاع مقدس و۳۰ شهید دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام تقدیم کرده است.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول