اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

چمران:مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن آبرو برای نظام به ارمغان آوردند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مردم آگاه و فهیم ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، برای کشورمان و انقلاب اسلامی آبروی مجددی را به ارمغان آوردند.

چمران:مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن آبرو برای نظام به ارمغان آوردند

به گزارش فارس، مهدی چمران در دویست و پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع امنیت، شهدای مدافع حرم و شهدای حمله تروریستی کرمان و با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران در گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قابل تقدیر است. مردم آگاه و فهیم ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، همبستگی، اتحاد، انسجام و آمادگی خود برای حمایت از انقلاب و استمرار نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دادند و در این حماسه حضور از روستاها، شهرها تا کلانشهرها بخصوص تهران بزرگ قدرت خودشان را به دنیا نشان دادند و برای کشورمان و انقلاب اسلامی آبروی مجددی را به ارمغان آوردند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به استمرار جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حملات بی امان جلادان بشریت در روز گذشته، با محکوم کردن این اقدامات وحشیانه و قتل عام ملت بزرگ فلسطین، تصریح کرد: همچنان می بینیم که با وجود محکوم شدن اسرائیل در دادگاه بین المللی به جرم نسل کشی بازهم بمباران شهرهای فلسطین ادامه دارد و با تداوم این جنایت هایشان تا دیشب بیش از ۱۰۰ تن از مردان، زنان و کودکان مظلوم غزه را به شهادت رساندند و این صهیونیست های آدم کش با این کارشان جنایتی بر جنایات عظیم  دیگرشان افزودند.

وی تأکید کرد: امیدواریم بهای خون پاک این شهدا و همکاری و اتحاد ملت های مسلمان موجب این شود تا هرچه زودتر این جنایات پایان یافته و رژیم منحوس اسرائیل به زباله دان تاریخ سپرده شود.

چمران در ادامه با اشاره به حضور چند تن از بانوان مبارز دوران انقلاب اسلامی در صحن شورای شهر تهران و در این خصوص اظهار داشت: که ما امروز به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، چند تن از بانوان کشور که سابقه طولانی و مبارزاتی دارند را به صحن شورای اسلامی شهر تهران دعوت کردیم تا به عنوان جامعه زنان از آنها تقدیر به عمل بیاید؛ قطعا تقدیر واقعی دست خداست.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول