اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ورود دستگاه قضائی کردستان به طرح انتقال آب سد گاوشان

رئیس کل دادگستری کردستان از ورود دستگاه قضایی استان به طرح انتقال آب سد گاوشان به شهر کامیاران خبر داد.

ورود دستگاه قضائی کردستان به طرح انتقال آب سد گاوشان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی دادگستری کردستان، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی اظهار کرد: با ورود دستگاه قضائی استان، تا پایان امسال طرح انتقال آب سد گاوشان به شهر کامیاران اجرایی می‌شود.

به گفته وی، طرح انتقال آب از سد گاوشان به شهر کامیاران از سال 1399 به دلیل اینکه زمین انتقال آب در مالکیت استان کرمانشاه بود به صورت مسکوت باقی‌مانده و اقدامات این حوزه به نتیجه نرسیده بود


رئیس‌کل دادگستری کردستان خاطرنشان کرد: با هدف عملیاتی کردن تأکیدات رئیس قوه قضائیه در زمینه لزوم ورود جدی دستگاه قضایی به مسائل مرتبط با تأمین حقوق عامه، احصای مشکلات و کمک به رفع چالش‌های پیش‌روی دولت و ارائه حمایت‌های قضایی و برنامه‌ریزی به منظور گره‌گشایی از مشکلات مردم، در پی گزارشات واصله نارضایتی مردمی به دادگستری کامیاران مبنی بر مشکل شدید کمبود آب شرب، رئیس دادگستری کامیاران اقدام به برگزاری جلسات متعدد با مدیران آب منطقه‌ای استان‌های کرمانشاه و کردستان کرد.

وی افزود: با پیگیری‌های مستمر دستگاه قضائی استان مجوز استفاده از این زمین به مساحت 800 مترمربع به شهر کامیاران صادر و کلنگ انجام طرح در دهه فجر امسال بر زمین زده شد.

وی با عنوان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان امسال این طرح اجرامی‌شود گفت: در صورت استمرار همکاری و اقدامات لازم توسط دستگاه‌های اجرایی دو استان و با اجرایی شدن این طرح حداقل تا 40 سال آینده، شهرستان کامیاران با مشکل کم آبی مواجه نمی‌شود.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول