اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

معاون رئیس‌جمهور: تولیدکنندگان ۲ برابر آورده‌شان به صندوق کارآفرینی تسهیلات دریافت می‌کنند

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: وی پرداخت تسهیلات با کمترین ضمانت‌ و تعهدات برای تولیدکنندگان را از ویژگی‌های این صندوق برشمرد و گفت: دولت به دنبال تقویت صندوق ‌کارآفرینی در کشور است و تولیدکنندگان توجه داشته باشند به هر میزان که منابع به این صندوق بیاورند ما ۲ برابر به آن‌ها تسهیلات پرداخت می‌کنیم.

معاون رئیس‌جمهور: تولیدکنندگان ۲ برابر آورده‌شان به صندوق کارآفرینی تسهیلات دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محسن منصوری، پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح هم‌زمان ۸ هزار طرح کسب‌وکار خرد، کوچک و متوسط در قم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز نزدیک به ۸ هزار طرح کسب‌وکار با تلاش و حمایت همکاران ما در صندوق کارآفرینی امید کشور  افتتاح شد.

وی بابیان این‌که در دهه فجر در سراسر کشور به همت مدیران پروژه‌های مختلفی افتتاح شد، گفت: نهضت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام موضوعی بود که دولت با جدیت پای آن ایستاد و این تلاش و مداومت امروز خود را نشان داده است.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری با اشاره به وجود منابع مالی سرگردان در کشور گفت: دولت در تلاش است این سرمایه‌های سرگردان را به سمت تولید سوق دهد تا به‌وسیله آن واحدهای تولیدی را توانمند سازیم.

وی کار صندوق کارآفرینی امید را کاری ارزشمند دانست و گفت: این صندوق در راستای ایجاد عدالت برنامه‌های خود را هدف‌گذاری کرده و با تلاش و دقت به دنبال رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی است، از طرفی دیگر توجه به مناطق کم برخوردار و سرمایه‌های معطل‌مانده مردم از ویژگی‌های دیگری است این صندوق دارد.

منصوری خاطرنشان کرد: امروز در سراسر دنیا ثابت‌شده که حمایت از بنگاه‌های اقتصادی خرد و کوچک از راهکارهای مهم رشد اقتصاد و تولید در کشور است، واحدهایی که با تسهیلات کمتر، خروجی بیشتر و بهتری دارند.

وی رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال مردم را از مهم‌ترین آثار این برنامه‌ها دانست و گفت: این کار موجب می‌شود بسیاری از معضلات اجتماعی برطرف شود، برای مثال اگر فردی اشتغال پایدار داشته باشد و بتواند هزینه‌های زندگی خویش را تأمین کند هرگز دچار انحراف نمی‌شود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور افزود: صندوق کارآفرینی امید ظرفیت‌های مهم و مؤثری در کشور دارد و یک صندوق حمایتی است، متأسفانه گاهی اوقات در برخی استان‌ها ظرفیت‌های این صندوق مغفول می‌ماند و توجه جدی به آن نمی‌شود.

وی پرداخت تسهیلات با کمترین ضمانت‌ و تعهدات برای تولیدکنندگان را از ویژگی‌های این صندوق برشمرد و گفت: دولت به دنبال تقویت صندوق ‌کارآفرینی در کشور است و تولیدکنندگان توجه داشته باشند به هر میزان که منابع به این صندوق بیاورند ما ۲ برابر به آن‌ها تسهیلات پرداخت می‌کنیم.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان ساخت: از استانداران کشور انتظار داریم از این صندوق پشتیبانی کرده و از آن حمایت کنند.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول