اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بازدید وزیر نفت از پاویون خراسان جنوبی در نمایشگاه بین المللی گردشگری

وزیر نفت از پاویون خراسان‌جنوبی در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته بازدید کرد.

بازدید وزیر نفت از پاویون خراسان جنوبی در نمایشگاه بین المللی گردشگری

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد اوجی وزیر نفت و هیئت همراه امروز از پاویون خراسان جنوبی با ۱۶ غرفه و حضور ۱۱ شهرستان، در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته بازدید کرد.

در رویداد که از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، صنعت‌گران و هنرمندان این حوزه از سراسر کشور حضور دارند.

خراسان جنوبی نیز در این دوره از نمایشگاه با پاویونی به مساحت ۴۱۴ مترمربع با ۱۶ غرفه، به معرفی ظرفیت‌های گردشگری ۱۱ شهرستان خود می‌پردازد.

در این نمایشگاه، طیف وسیعی از خدمات گردشگری ازجمله تورهای داخلی و خارجی، ویزا و بیمه مسافرتی، هتل‌ها و اقامتگاه‌ها و موارد مرتبط با حوزه سلامت و... ارائه می‌شود.

روسیه، ترکیه، مالزی، اندونزی، ونزوئلا، تایلند، ازبکستان، ویتنام، تاجیکستان، زیمباوه، تانزانیا، سریلانکا و... ازجمله کشورهایی هستند که در این نمایشگاه حضور دارند.

گروه‌ها و شرکت‌های گردشگری از شهرهای مسکو، کازان و سن‌پترزبورگ و از کشورهای مالزی، تاجیکستان، اندونزی، تایلند، عراق، تونس و ازبکستان نیز به عنوان بازدیدکننده در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

این رویداد بین‌المللی، فرصتی عالی برای تبادل اطلاعات و تجربیات بین فعالان صنعت گردشگری، عقد قراردادهای تجاری و رونق این صنعت در ایران است و علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه از این نمایشگاه بازدید کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول