اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دهکده اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی در۷ عرصه

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) با اشاره به کلنگ‌زنی دهکده اقتصادمقاومتی گفت: این پروژه بر طبق ۷ عرصه ای که در نقشه مشخص شده است، همچون استخر پرورش ماهی در قالب دریاچه، سالن های قارچ، گیاهان آپارتمانی، گیاهان دارویی، دامداری، ماهی های زینتی و توسعه و پرورش زالو ساخته می شود.

دهکده اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی در۷ عرصه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مراسم کلنگ زنی دهکده اقتصاد مقاومتی با حضور سردار زهرایی رییس بسیج سازندگی کشور و سردار افراسیابی امروز در مجموعه هشت بهشت برگزار شد. 

سرهنگ محمد روحانی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) در این مراسم ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: پروژه دهکده اقتصاد مقاومتی متعلق به بسیج سازندگی در سراسر کشور ایجاد می شود که امروز در مجموعه هشت بهشت مشهد مراسم کلنگ زنی آن برگزار می شود. 

وی ابراز کرد: این پروژه بر طبق ۷ عرصه ای که در نقشه مشخص شده است، همچون استخر پرورش ماهی در قالب دریاچه، سالن های قارچ، گیاهان آپارتمانی، گیاهان دارویی، دامداری، ماهی های زینتی و توسعه و پرورش زالو ساخته می شود. 

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) با چشم انداز این طرح اشاره و ابراز کرد: مجموعه هشت بهشت مجموعه ای گردشگری و آموزشی است و پروژه دهکده اقتصاد مقاومتی در مساحت ۵ هزار متر مربع احداث می شود.

روحانی با اشاره به اینکه در این پروژه، مرکز آموزش فنی و حرفه ای احداث می شود، اظهار کرد: نظر به اهمیت اشتغال زایی و رشد تولید مبتنی بر شعار امسال، در این پروژه آموزش های علمی برای ارتقا سطح اشتغال در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول