اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار کرمان: سپاه، خانه فدائیان انقلاب است

استاندار کرمان گفت: مجموعه سپاه در کشور خانه فدائیان انقلاب است و همه علاقه‌مندان و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی در این مجموعه حضور دارند.

استاندار کرمان: سپاه، خانه فدائیان انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، به‌مناسبت میلاد حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و به‌منظور تبریک روز پاسدار، محمدمهدی فداکار استاندار، معاونان و مدیران ستادی استانداری کرمان ظهر سه‌شنبه ۲۴ بهمن ماه با فرماندهان سپاه ثارالله دیدار کردند. 

استاندار کرمان، انتخاب میلاد امام حسین(ع) و نامگذاری آن به‌عنوان روز پاسدار را اقدامی بسیار دقیق و مناسب دانست و اظهار داشت: مجموعه سپاه در کشور، خانه فدائیان انقلاب است و همه علاقه‌مندان و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی در این مجموعه حضور دارند. 

محمدمهدی فداکار عنوان کرد: در همه اتفاقات طبیعی و غیرطبیعی که در کشور رخ می‌دهد نیز نگاه و توجه اول به سمت سپاه است و همه مسؤولان دولتی و غیردولتی و مردم از سپاه توقع کمک دارند. 

وی تصریح کرد: بخشی از فعالیت سپاه در حوزه امنیتی و اطلاعاتی است و این مجموعه در حوزه‌های مختلفی از خدمت‌رسانی، سازندگی و قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی حضور موثر دارد. 

استاندار کرمان از تلاش‌های سپاه در برنامه‌های سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و پشتیبانی مراسم قدردانی کرد.

ملت ایران در انتخابات ۱۱ اسفند هم حضور باشکوه خواهد داشت 

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمان نیز در این دیدار عنوان کرد: نامگذاری میلاد امام حسین (ع) به روز پاسدار با فکر بوده و قطعا سپاه باید بالاترین، ارزشمندترین و بهترین الگو را برای انجام وظایف محوله و فرامین رهبر کبیر انقلاب مدنظر داشته باشد. 

وی بیان داشت: اگر می‌خواهیم نظام و عاشورا زنده باشد، باید اقدامات و کارهایمان را براساس عمل جهادی و شهادت‌گونه امام حسین (ع) و یاران ایشان باشد. 

فرمانده سپاه ثارالله به حضور این مجموعه در تامین امنیت، دفاع مقدس، بازسازی، رشد علمی، محرومیت‌زدایی و دیگر حوزه‌ها اشاره داشت و گفت: روحیه جهادی در سپاه باعث شد که کشور به حدی از قدرت بازدارندگی برسد که دشمن توان رویارویی با جمهوری اسلامی را نداشته باشد.

سردار نظری، حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را نشانه‌ زبونی و ضعف دشمن دانست و خاطرنشان کرد: در سالگرد سردار دلها همه ارکان نهایت تلاش خود را به‌کار گرفتند و خون شهدای حادثه تروریستی، همگرایی ملی در بدنه کشور به‌وجود آورد و مشارکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن را رقم زد.

فرمانده سپاه ثارالله افزود: مطمئنا این حضور باشکوه را در انتخابات ۱۱ اسفند و پای صندوق‌‌های رأی خواهیم دید. 

سردار نظری به اقدامات جهادی دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: دولت همت بلندی برای کاهش نرخ بیکاری انجام داد.

وی ابراز داشت: امسال از سال‌های خوب عملکردی در طرح‌های آبرسانی در قرارگاه مردمی و امام حسن مجتب (ع) بود و هر هفته شاهد افتتاح طرح‌ها هستیم.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول