اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

۷۰ درصد استعلامات طرح اقدام ملی مسکن انجام شده است

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت:استعلام حدود ۷۰ درصد متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن انجام شده است و در ۴۵ روز الی دو ماه آینده نیز افراد باقی مانده استعلام خواهند شد.

۷۰ درصد استعلامات طرح اقدام ملی مسکن انجام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مجید فرجی پور، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، با اشاره به ثبت نام ۱۳ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن اظهار داشت: در فاز اول این طرح هزار و ۹۴۵ نفر، در فاز دوم هزار و ۶۰۰ نفر و در فازم سوم ۷ هزار و ۱۳۵ نفر ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: استعلام حدود ۷۰ درصد متقاضیان انجام شده است و در ۴۵ روز الی دو ماه آینده نیز افراد باقی مانده استعلام خواهند شد.

 فرجی پور با بیان این که بالغ بر ۲۴۰۰ نفر از متقضیان از فرهنگیان و آموزش و پرورش هستند گفت: حدود نود درصد استعلامات مربوط به این قشر صورت گرفته است و بزودی تکلیف بقیه متقاضیان واجد شرایط آموزش و پرورش هم مشخص می‌شود.

وی با اشاره به این که فازهای اول، دوم و سوم در شهرک مهرگان اجرا می‌شود عنوان کرد: فاز اول، به صورت دوطبقه و فازهای بعدی به صورت چهارطبقه و بعضاً بلندمرتبه است که به دلیل کمبود زمین و دیگر شرایط است.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین خاطرنشان کرد: از هزار و ۲۰۰ نفری که مربوط به قزوین، محمدیه و مهرگان هستند، تعداد هزار نفر، ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه بابت طرح را پرداخت کرده‌اند و برای ۲۰۰ نفر باقی مانده نیز فرصت تمام شده است و در صورت عدم واریزی با متقاضی دیگری جایگزین خواهند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول