اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اماکن ورزشی قم تعطیل شد / کرونا دغدغه بزرگ باشگاه‌داران

تمام اماکن ورزشی دولتی و خصوصی استان قم به دلیل شیوع موج جدید ویروس کرونا با اعلام رسمی اداره کل ورزش و جوانان بار دیگر تعطیل شد.

اماکن ورزشی  قم تعطیل شد / کرونا دغدغه بزرگ باشگاه‌داران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ورزش را باید یکی از مظلوم‌ترین صنف‌ها از زمان شیوع ویروس کرونا از اسفند ماه سال 1398 تا کنون دانست، یکی از مهمترین عرصه‌های اجتماعی که هدف آن ایجاد شادابی، نشاط و تضمین سلامتی افراد جامعه است اما بار دیگر مظلوم واقع شد!

به دلیل تشدید شرایط نامناسب کرونایی، دوباره برخی مشاغل و اصناف تعطیل شدند و به واسطه آن ورزشی‌ها هم که مظلوم‌ترین قشر جامعه هستند به اجبار باید فعالیت‌های خود را تعطیل کنند، در این بین صاحبان باشگاه‌ها و مستاجران اماکن ورزشی، ورزشکاران حرفه‌ای و مربیانی که از این طریق امرار معاش می‌کنند هم باید فعالیت خود را متوقف کنند.

این تعطیلی ها که عمده دلیل آن عدم رعایت موارد بهداشتی در نوروز و بی‌توجهی و بی‌تدبیری تصمیم گیرندگان در خصوص سفرهای نوروزی است، حالا باید به ضرر ورزشی‌ها تمام شود و ورزش که همیشه از آن به عنوان موتور محرک سلامت جامعه یاد می شود باید تعطیل شود!

بعد از اعلام وضعیت قرمز استان قم در موضوع ویروس کرونا و در پی جلساتی که در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، با اعلام رسمی این اداره کل، تمامی اماکن ورزشی اعم از رشته‌های پربرخورد و یا کم برخورد و همچنین فضاهای سرپوشیده، روباز و استخرها بنا بر مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

اداره کل ورزش و جوانان استان قم اعلام کرده در صورت تغییر وضعیت کرونا در این استان و ابلاغ آن توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا ، نحوه بازگشایی امکان ورزشی متعاقبا اعلام می‌شود اما در حال حاضر تمام اماکن از جمله زمین‌های چمن طبیعی و مصنوعی، استخرهای روباز و سرپوشیده و سالن‌های چند منظوره باید تعطیل باشند.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول