اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

صدور اجازه فعالیت تیم‌های ملی و برگزاری مسابقات لیگ‌ در قم

تمامی اماکن ورزشی دولتی و خصوصی استان قم همچنان امکان فعالیت ندارند اما فعالیت تیم‌های ملی و برگزاری مسابقات لیگ به شرط مکاتبه با اداره کل ورزش و جوانان قم امکان‌پذیر است.

صدور اجازه فعالیت تیم‌های ملی و برگزاری مسابقات لیگ‌ در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از آزاد شدن فعالیت گروه‌های شغلی یک و دو از روز شنبه هجدهم اردیبهش ماه، سئوال بسیاری از علاقمندان به ورزش و فعالان این عرصه مهم اجتماعی این است که آیا باشگاه‌ها و اماکن ورزشی دولتی و خصوصی نیز امکان فعالیت دارند یا خیر که امور باشگاه‌های استان قم این موضوع را منتفی دانست.

بر اساس اعلام امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قم بنا بر آخرین تصمیم‌های ستاد ملی کرونا، با توجه به قرار گرفتن استخرها و باشگاه‌های ورزشی در لیست مشاغل گروه سه، اماکن ورزشی در حال حاضر به دلیل قرار داشتن قم در وضعیت نارنجی تعطیل هستند و امکان فعالیت ندارند، همچنین مراکز تفریحی آبی جزو مشاغل گروه چهار قرار دارند و در حال حاضر این اماکن نیز تعطیل هستند.

امّا فعالیت‌های تمام تیم‌های ملی و مسابقات لیگ‌های وابسته در رشته‌های مختلف مشاغل گروه یک قرار دارد و منوط به مکاتبه و صدور مجوز از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان‌ها است، بر همین اساس مجوز تشکیل اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در قم صادر شده و از امروز این اردو برگزار می‌شود.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به طرح پیشنهادی مدیر کل ورزش و جوانان این استان در انتقال اماکن ورزشی از گروه سه به گروه دو فعالیت‌های شغلی، عنوان کرد: در راستای پیگیری و مکاتبات دکتر رسول منعم با هدف انتقال استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی از لیست مشاغل گروه سه به گروه دو صورت گرفت، جلسه‌ای به شکل وبینار با مقام عالی وزارت و مسوولان ستادی برگزار شد.

روح‌الله رمضانی خاطرنشان کرد: در این جلسه علی‌نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان قم استقبال کرد و قرار شد آن را با ستاد ملی مبارزه با کرونا مکاتبه کرده و پاسخ آن را به اداره‌ کل استان‌های مختلف ارسال کنند.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول