اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۵ کشته و مجروح بر اثر گازگرفتگی حین حفر چاه در حومه مشهد

معاون عملیات آتش نشانی مشهد خبر داد: پنج نفر که برای مصارف کشاورزی در حال حفاری چاه در روستای چلقی، از توابع بخش رضویه در حومه مشهد بودند، دچار گازگرفتگی شده که ۴ نفر آن‌ها فوت و یک نفر دیگر با وضعیت وخیم در بیمارستان بستری شد.

۵ کشته و مجروح بر اثر گازگرفتگی حین حفر چاه در حومه مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، محمدجواد سبحانی گفت: این حادثه غروب امروز شنبه ۷ تیرماه ۹۹ از طریق تماس مردمی به سامانه ۱۲۵ اطلاع‌رسانی شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانی بلافاصله گروه نجات ایستگاه‌های ۶و ۴۹ را به محل حادثه در فاصله ۲۵ کیلومتری مشهد اعزام کرد.

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد افزود: با حضور نجاتگران آتش‌نشانی در محل مشخص شد، یکی از جانباختگان در حین حفاری چاه برای مصارف کشاورزی در درون چاه دچار گاز گرفتگی می‌شود که به‌دنبال این اتفاق ۴ نفر دیگر که در محل حضور داشتند، بدون استفاده از تجهیزات حفاظت فردی و عدم رعایت نکات ایمنی، برای نجات این فرد وارد چاه می‌شوند که همگی این ۵ نفر دچار گازگرفتگی و مسمومیت شدید شده که ۴ نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر دیگر نیز با مسمومیت شدید و وضعیت جسمانی نامساعد در بیمارستان بستری شد.

وی خاطرنشان کرد: همه این افراد بین ۲۰ تا ۵۰ سال سن داشته‌اند و ۳ نفر آن‌ها با یکدیگر برادر و ۲ نفر دیگر برادرزاده بوده‌اند که این حادثه غم‌انگیز برای آن‌ها رقم خورده است.

گفتنی است؛ علت دقیق این حادثه توسط عوامل انتظامی در دست بررسی است و آتش‌نشانان پس از پایان ماموریت به ایستگاه‌های خود در شهر مشهد مراجعت کردند.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول