اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کوزین فقط تا بعد از بازی با سایپا سرمربی است/سرآسیایی را از دست نمی‌دهیم

مالک باشگاه شهر خودرو خراسان گفت: اختلافات خانوادگی در همه جا رخ می دهد و باید با آرامش تصمیم گرفت.

کوزین فقط تا بعد از بازی با سایپا سرمربی است/سرآسیایی را از دست نمی‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فرهاد حمیداوی در جمع خبرنگاران در خصوص استعفای سرآسیایی از شهرخودرو اظهار کرد: نمی‌دانم به یکباره چه اتفاقی افتاد که سرآسیایی تصمیم به این کار گرفت. از نظر من شاید بهتر بود سرآسیایی با تمرکز بیشتری تصمیم می‌گرفت و در این شرایط به تمرکز همگان برای دیدار فردا کمک می‌کرد.

مالک باشگاه شهرخودرو ادامه داد: به هر شکل ما باید این را بپذیریم که به مربیان جوان و بومی میدان بدهیم و برای همین هم ما او را بعد از رفتن گل محمدی به عنوان سرمربی تیم انتخاب کردیم.

وی گفت: سرآسیایی یکی از سرمایه‌های این باشگاه و این شهر است و سال‌ها در همین مشهد و برای این شهرخودرو زحمت کشیده است و نباید به راحتی اجازه دهیم او در این باشگاه نباشد.

حمیداوی افزود: هنوز درباره استعفای سرآسیایی جلسه‌ای تشکیل ندادیم و فقط به دلیل کمبود زمان تا بازی با سایپا کوزین را به عنوان سرمربی تیم معرفی کردیم و باید به سرآسیایی هم زمان بدهیم تا بیشتر فکر کند.

مالک باشگاه شهرخودرو تاکید کرد: ما برنامه‌ای برای از دست دادن سرمایه‌های باشگاه نداریم و در جلسه هیات مدیره که بعد از بازی با سایپا برگزار خواهد شد، درباره تصمیم سرآسیایی نظر خواهیم داد و او هم تا آن زمان در آرامش و سر صبر بیشتر فکر می‌کند.

وی ادامه داد: فعلا تمام تمرکز مان برروی بازی با سایپا است و هواداران پرشورمان یک نتیجه‌ی خوب دیگر می‌خواهند. هر چند باید قبول کنیم با این اتفاق شوک به ما وارد شد ولی من خودم از دیروز به مشهد آمدم و با بازیکنان صحبت کردم تا در آرامش کامل فقط به بازی فکر کنند.

حمیداوی اظهار کرد: دیدار فردا بسیار سخت و سایپا تیم منسجمی است و آنها دو تساوی با تیم‌های بالای جدول داشته اند.

مالک باشگاه شهرخودرو تصریح کرد: به لطف حضرت حق فوتبال خراسان دو فصلی در اوج به سر می‌برد و‌ توقع هواداران نیز از تیم ما به شدت بالا است و این هم لطف امام رضا(ع) است. انشالله با کمک هواداران و سایر عوامل باشگاه از این مسائل عبور می‌کنیم و به امید برد مقابل سایپا و شادی دل هواداران با شعار یا امام رضا(ع) وارد زمین می‌شویم.

وی اظهار کرد: به هر حال مسائل خانوادگی مربوط به درون خانواده است و ممکن است اختلافات خانوادگی در همه جا رخ دهد ولی ما نباید اجازه دهیم این مسائل به بیرون کشیده شود و باید در آرامش تصمیم بگیریم و درون خودمان مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول