اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فعالیت تمامی مراکز عمومی و تجمعی در مشهد کماکان ممنوع است

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: فعالیت تمامی مراکز عمومی و تجمعی در مشهد کماکان ممنوع است.

فعالیت تمامی مراکز عمومی و تجمعی در مشهد کماکان ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، مهدی قلیان بیان کرد: براساس مصوبه ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با کرونای استان، فعالیت تمامی مراکز عمومی و تجمعی در مشهد و تمامی شهرستان‌های استان با شرایط قرمز کماکان ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: براساس این مصوبات فعالیت تمامی سینماها، سالن های تئاتر، سالن های اجتماعات، همایش، گردهمایی، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبان سراها و دیگر آموزشگاه های آزاد و کتابخانه های عمومی همچنان تعطیل است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بازرسان بهداشت محیط به صورت ویژه از تمامی مراکز و اماکن بازدید کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با صاحبان و مسؤولان مراکز برخورد جدی می شود.

قلیان با بیان اینکه حضور در اجتماعات یکی از عوامل مهم در ابتلا و شیوع کووید ۱۹ در جامعه است اظهار کرد: مردم علاوه بر رعایت نکات بهداشتی اعم از استفاده از ماسک، مواد ضدعفونی کننده و فاصله گذاری اجتماعی به طور جد از حضور در اجتماعات و برگزاری دورهمی ها اجتناب کنند.

انتهای پیام/ 70071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول