اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بازگشایی درمانگاه‌های تخصصی و اتاق عمل آنژیوگرافی بیمارستان شریعتی

رئیس بیمارستان فوق تخصصی شریعتی از بازگشایی درمانگاه‌های تخصصی، بخش مراقبت‌های ویژه و اتاق عمل آنژیوگرافی بیماران مرکز خبر داد.

بازگشایی درمانگاه‌های تخصصی و اتاق عمل آنژیوگرافی بیمارستان شریعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب‌دا، دکتر حسینعلی زاده با بیان اینکه همزمان با تعیین بیمارستان شریعتی به عنوان مرکز بستری بیماران کووید 19 از ابتدای اسفندماه سال گذشته، کلیه فعالیت‌های مستمر بیمارستان به حالت تعطیل درآمد و از تمام ظرفیت نیروهای درمانی و پشتیبانی و تشخیصی در این مهم استفاده شد، اظهار کرد:  در حال حاضر و با پشت سر گذاشتن دو مرحله سنگین از همه گیری و اپیدمی کرونا ویروس، با توجه به نیاز مردم منطقه و بیمارانی که تاکنون به سبب نگرانی از ابتلا به ویروس، از حضور در بسیاری از مراکز درمانی خودداری کرده بودند، اقدام به بازگشایی بخش مجزای آنژیوگرافی و سی سی یو کردیم.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی شریعتی با تاکید بر رعایت تمام دستورالعمل‌های کنترل عفونت و موازین بهداشتی، خاطرنشان کرد: در محیطی مجزا و تفکیک شده به روند درمان بیماران قلبی و عروقی می‌پردازیم، بنابراین جای هیچ‌گونه نگرانی از سرایت آلودگی از بخش‌های مربوط به بیماران کووید-19 به سایر مکان‌ها وجود ندارد.

وی اظهار امیدواری کرد: با تکمیل بازسازی بخش اتاق عمل جراحی قلب و آی سی یو قلب باز نیز امکان بهره‌مندی سایر بیماران از خدمات تخصصی قلب و عروقی نیز فراهم می‌شود.

محمد یاری نخستین بیمار کاندید آنژیوگرافی پس از بازگشایی اتاق عمل این مرکز اظهار کرد: مدت 4 ماه بود که به خاطر پرهیز ار ابتلا به کرونا، با دارو درد قلبی خود را تسکین داده‌ام و از اینکه با آماده‌سازی بخش، امکان عمل برایم فراهم شده است، بسیار خرسندم.

معاون درمان بیمارستان شریعتی نیز با اشاره به راه‌اندازی درمانگاه‌های تخصصی بیمارستان شریعتی، از امکان ویزیت تخصصی بیماران در درمانگاه خبر داد.

دکتر علی‌اکبر ایلاتی، با اشاره به اهمیت موضوع درمانگاه‌های تخصصی در مراکز درمانی، تعطیلی درمانگاه را یکی از پیامدهای بسیار منفی شیوع کرونا در مشهد دانست که عواقب آن به مردم منطقه تحمیل شد، بنابراین با کاهش آمار بیماران کووید-19 و اجرای پروتکل‌های بهداشتی، بازگشایی مجدد درمانگاه‌های تخصصی قلب، داخلی، ارولوژی و چشم در دستور کار قرار گرفت که از همین هفته و طبق برنامه‌هایی که اعلام می‌شود، فعال خواهد شد.

انتهای پیام/ 70066

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول