اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ساخت ۶۰ درصد باقی‌مانده موزه دفاع مقدس مشهد، منتظر اعتبارات/ شبکه‌های اجتماعی بستر روایت‌گری ایثارگران شوند

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی از تکمیل 40 درصد موزه دفاع مقدس خبر داد و گفت: ساخت 60 درصد باقی‌مانده این موزه منتظر تامین اعتبارات است.

ساخت ۶۰ درصد باقی‌مانده موزه دفاع مقدس مشهد، منتظر اعتبارات/ شبکه‌های اجتماعی بستر روایت‌گری ایثارگران شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار حسینعلی یوسفعلی زاده صبح امروز در نشست خبری برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سال دفاع مقدس که در ساختمان شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس و به ویژه ایام‌اللّه هفته دفاع مقدس امروز به عنوان فراز مهم دینی، انقلابی و ارزشمند در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی و نظام جمهوری ایران ثبت شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به اینکه نه تنها مردم ایران بلکه امت اسلامی و مستضعفان عالم در سراسر جهان به این رویداد بزرگ و دست آوردهای ناشی از دفاع مقدس افتخار می‌کنند، بیان کرد: در این سال‌ها علی‌رغم میل بدخواهان و مستکبران عالم که خواستند نطام جمهوری اسلامی ایران بر پا نباشد و عزم خود را جذب کردند تا ما را از صفحه تاریخ پاک کنند، با قدرت و اقتدار در قله چهلمین سالگرد دفاع مقدس ایستاده‌ایم.

ما ملت شهادتیم

وی خاطرنشان کرد: به گفته سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم و به کوری چشم دشمنان و بدخواهان بر آن عهدی که با امام راحل و شهیدان بسته‌ایم هستیم.

یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه بیش از یک میلیون پیشکسوت ایثارگر در کشور داریم که در خراسان رضوی این تعداد بیش از ۱۰۰هزار نفر است، عنوان کرد: هدف ما از تقدیر تعدادی از عزیزان خانواده‌‌های ایثار و شهدا این است که برنامه عملیاتی شود، اما به اعتقاد بنده خانواده‌ شهدا و ایثارگر بزرگ‌تر از اعداد و ارقام گفته شده است چرا که مقام معظم رهبری اکثریت جامعه را بسیجی، انقلابی و خدمت آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران می‌دانند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی افزود: حضور اکثریت مردم در بزنگاه‌های حساس باعث شد بر تهدیدات و تهاجم دشمنان مقابله کنیم، زیرا حماسه سازان عرصه دفاع مقدس بر عهدی که بستند هستند.

شبکه‌های اجتماعی بستر روایت‌گری ایثارگران شوند

وی در خصوص پیشنهاد برنامه ویژه خراسان رضوی در ایام الله دفاع مقدس یادآور شد: در ۳۱ شهریورماه سال جاری مقام معظم رهبری به صورت ویدیوکنفرانس با جامعه بزرگ و پیشکسوت ایثارگران سخن می‌گویند.

یوسفعلی زاده با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس ۵۰۰ برنامه ‌می‌توانیم‌ اجرا کنیم، ادامه داد: یک میلیون و ۷۰۰هزار بسیجی در خراسان رضوی داریم که در تمامی خطوط پیشتازند و در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی جلودار حرکت انقلاب اسلامی و امت حزب‌الله هستند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: در این ایام از خودی‌ها انتظار داریم که در شبکه‌های اجتماعی روایت صادقانه‌ای از دفاع مقدس داشته باشند و از تحریف‌های دشمنان جلوگیری کنند.

60 درصد موزه دفاع مقدس منتظر تامین اعتبارات است

وی در خصوص موزه دفاع مقدس گفت: تا به الآن ۲۴ میلیارد و از ۴۰میلیارد اعتبار اولیه هزینه شده است، در واقع ۴۰ درصد این مرکز ساخته شده و برای ۶۰ درصد منتظر تأمین اعتبارات هستیم.

یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه ۱۸هزار شهید و بیش از ۷۰ یگان اعم از ارتش، سپاه در خراسان رضوی داریم، تصریح کرد: خراسان رضوی نقش ویژه‌ای در دفاع مقدس دارد، در سوم مهرماه سال جاری برنامه گلباران و غبار روبی از مزار شهدا را داریم که از تمامی مسؤولان عزیز دعوت می‌کنم که در این برنامه شرکت کنند.

انتهای‌پیام/ 70039

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول