اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مشهد بزرگترین حوزه انتخابیه در کشور است که انتخابات تمام الکترونیکی در آن برگزار می‌شود

سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: مشهد با بیش از ۵ هزار صندوق، بزرگترین حوزه انتخابیه الکترونیکی در کشور است.

مشهد بزرگترین حوزه انتخابیه در کشور است که انتخابات تمام الکترونیکی در آن برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدعلی نبی‌پور در جلسه ستاد انتخابات خراسان رضوی که در محل دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی برگزار شد با اشاره به وسیع بودن حوزه برگزاری انتخابات اظهار کرد: وقتی کار سنگین است، جزئی کردن کار و دخیل کردن افراد بیشتر بهترین روش برای افزایش سلامت انتخابات است و در همین راستا تقسیم مشهد به منطقه و نواحی مختلف از اقدامات منطقی و از طرفی هم برای حل مشکلات اجرایی انتخابات است.

سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی به برگزاری انتخابات الکترونیکی در مشهد پرداخت و افزود: مشهد با بیش از ۵ هزار صندوق، بزرگترین حوزه انتخابیه الکترونیکی در کشور است که باید به عنوان یک کار الگویی به آن توجه شود و می‌تواند در ادوار آینده از آن به عنوان یک نمونه موفق برای الکترونیکی کردن انتخابات در کشور استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه مشهد برای رفع برخی ابهامات مطرح در حوزه انتخابات الکترونیکی «شهر پایلوت» است، تاکید کرد: بهتر است قبل از انتخابات چند مانور برگزار شود چراکه در این صورت همکاران آی‌تی مستقر در فرمانداری‌ در فرآیند کار قرار گرفته و آموزش‌های لازم را فرا خواهند گرفت.

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری خراسان رضوی نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: تعداد ۳۴ هزار و ۵۰۰ صندوق اخذ رای الکترونیکی برای کل کشور پیش بینی شده است که سهم خراسان رضوی از این تعداد ۵ هزار و ۴۰۵ صندوق است.

حمیدرضا روحبخش افزود: همچنین هزار و ۵۰۷ شعبه اخذ رای برای مشهد تعبیه شده و به ازای هر ۱۰ شعبه اخذ رای، دو صندوق الکترونیکی در صورت مشکل آماده به کار هستند.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول