اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تصادف سرویس معلمان در جاده کلات با 6 مجروح

رئیس اداره ایستگاه‌های ۲۹ و ۴۵ آتش‌نشانی مشهد از امدادرسانی آتش‌نشانان شهر مشهد به مصدومان سانحه رانندگی تصادف خودرو حامل معلمان و نیسان وانت در جاده مشهد به کلات خبر داد.

تصادف سرویس معلمان در جاده کلات با 6 مجروح

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد سوم علیرضا تقوایی اظهار کرد: در پی اعلام حادثه برخورد سواری پراید با یک دستگاه نیسان به سامانه ۱۲۵ ،ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و پیشگیری از حریق ایستگاه‌های ۳۸و۴۵ را به محل حادثه در کیلومتر ۴۰ جاده مشهد به کلات حوالی روستای محمدیه اعزام کرد.

رئیس اداره ایستگاه‌های ۲۹ و ۴۵ آتش‌نشانی مشهد افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد، یک دستگاه سواری پراید و خودرو نیسان وانت به‌صورت رخ‌به‌رخ با یکدیگر برخورد کرده‌اند و این حادثه باعث مجروح و محبوس شدن سرنشینان خودرو پراید در داخل وسیله نقلیه شده بود که بلافاصله آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات ویژه هیدرولیکی محبوسان را از داخل خودرو خارج و تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

وی ادامه داد:  در این حادثه ۵ سرنشین خودرو پراید شامل ۴ خانم و یک آقا که تعدادی از آن‌ها معلم بودند و راننده نیسان وانت به دلیل جراحت به بیمارستان منتقل شدند.

گفتنی است؛ علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان پلیس‌راه در دست بررسی است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول