اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بیانیه امامان جمعه و جماعات اهل سنت شهرستان تربت جام درباره اغتشاشات اخیر

امامان جمعه و جماعات اهل سنت شهرستان تربت جام با صدور بیانیه ای اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

بیانیه امامان جمعه و جماعات اهل سنت شهرستان تربت جام درباره اغتشاشات اخیر

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت جام، امامان جمعه و جماعات اهل سنت شهرستان تربت جام با صدور بیانیه ای اغتشاشات اخیر را محکوم کردند ودر این بیانیه که به امضای بیش از ۲۰ نفر از امامان جمعه و جماعات اهل سنت  شهرستان تربت جام رسیده آمده است :‌روزهای اخیر که مردم شریف ایران درگیر فشارهای خارجی هستند وقوع یک اتفاق باعث ایجاد نگرانی در ذهن برخی از مردم و منشا اعتراضها و انتقاداتی گردید.

در این میان دشمنان وکینه توزان با همراهی برخی فریب خوردگان با سو استفاده از احساسات جوانان مسیر اعتراضات را منحرف و اقدام به توهین به مقدسات/ هتک حرمت نوامیس/ تخریب اموال و ریختن خون بی گناهان نمودند و اسلام /امنیت و ارامش مردم را هدف قرار دادند.

در این بیانیه آمده است :‌مساله حجاب از احکام مهم و ضروری دین مبین اسلام است که منافع و برکات زیادی برای  جامعه و احاد ان دارد و زنان و دختران جامعه اسلامی ما نسبت به ان اهتمام دارند.

 

امامان جمعه و جماعات شهرستان تربت جام در پایان ضمن تجدید میثاق با ارمانهای مقدس جمهوری اسلامی  و اقتدا به رهبری فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی ) اغتشاشات اخیر را که در مناطق مختلف کشور به ویژه استان سیستان و بلوچستان رخ داده است محکوم   و برتوصیه های  مولوی عبد الحمید امام جمعه محترم اهل سنت زاهدان مبنی بر پرهیز از اغتشاش  تاکید کرده اند.

امامان جمعه و جماعات شهرستان تربت جام از مردم عزیز و فهیم اهل سنت شهرستان تربت جام تقاضا کرده اند تا از توجه به شایعاتی که توسط عوامل بیگانه و خود فروخته ایجاد و پخش میشود خودداری و کما فی السابق  با مشارکت و همراهی نیروهای نیروهای خدوم امنیتی و انتظامی در جهت حفظ ارامش و امنیت جامعه اقدام نمایند.

مولوی امین الله برزگر امام جمعه سمیع آباد / مولوی آزادی امام جمعه محمدآباد / مولوی نور احمد رمضانی امام جماعت اسلام آباد  ازجمله  امضا کنندگان این بیانیه هستند

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول