اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

معاون وزارت آموزش و پرورش: ۷۳۸ مدرسه غیردولتی ممنوع از کار شدند/ سقف شهریه مدارس ۳۷ میلیون تومان است

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امسال شهریه‌های مدارس غیردولتی از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان تا ۳۷ میلیون تومان در مقاطع مختلف شهر‌ها و استان‌های کشور اعلام شده، گفت: ۷۳۸ مدرسه غیر دولتی به علت استانداردنبودن فضای آموزشی، تخلفات و نداشتن صلاحیت حرفه‌ای مدرسه داری ممنوع از کار شدند.

معاون وزارت آموزش و پرورش: ۷۳۸ مدرسه غیردولتی ممنوع از کار شدند/ سقف شهریه مدارس ۳۷ میلیون تومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش در نشست شورای هماهنگی مدارس غیردولتی کشور در مشهد اظهار کرد: ۷۳۸ مدرسه غیر دولتی به علت استانداردنبودن فضای آموزشی، تخلفات و نداشتن صلاحیت حرفه‌ای مدرسه داری ممنوع کار شدند.

معاون آموزش و پرورش گفت: در ۱۷ هزار مدرسه غیر دولتی بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار دانش آموز در حال تحصیل هستند که نسبت به سال گذشته بیش از ۳۰۰ هزار نفر افزایش داشته است.

احمد محمودزاده افزود: در سند تحول بنیادین بدنبال فعالیت برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و علمی هستیم و دراین نشست بدنبال هماهنگی لازم برای انجام بهتر این سند در سطح مدارس غیردولتی کشور هستیم.

محمودزاده از اعلام شهریه‌های مدارس غیر دولتی خبرداد و گفت: امسال شهریه‌های مدارس غیردولتی از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان تا ۳۷ میلیون تومان در مقاطع مختلف شهر‌ها و استان‌های کشور اعلام شد و این شهریه‌ها بصورت پیامک به خانواده اعلام شد و اگر مدرسه‌ای در پرداخت شهریه تخلفی انجام دهد برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول