اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تهیه تبلت برای دانش‌آموزان محروم در اولویت خیران باشد

رئیس قرارگاه شهید سلیمانی رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه شهرستان شاهرود بر لزوم تهیه تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند و محروم توسط خیران تأکید کرد.

تهیه تبلت برای دانش‌آموزان محروم در اولویت خیران باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام‌ عباس امینی عصر امروز در آیین توزیع بیش از یک هزار و ۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند شاهرود در سالن ورزشی مالک اشتر این شهر، با تقدیر از زحمات انجام‌شده در راستای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه اظهار کرد: این تلاش‌ها دارای اجر دنیوی و اخروی است و از سپاه،و بسیج و آموزش و پرورش برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند تقدیر می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به نیاز روز دانش‌آموزان گفت: دانش‌آموز امروز ما به تبلت نیاز دارد؛ هر چند کیف و دفتر هم مهم است اما اولویت دانش‌آموزان، امروز تبلت است که خیران باید در این مسیر حرکت کنند و ستاد اجرایی فرمان امام راحل هم البته تعداد زیادی تبلت تهیه و توزیع کرده است.

امام جمعه شاهرود با دعوت از خیران و کسانی که نذر عام در دهه آخر صفر دارند، برای صرف این خیرات در امر تهیه تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند افزود: این ابزار نوین در اولویت تأمین برای دانش‌آموزان و دانشجویان است و باید در این مسیر حرکت کنیم.

امینی بیان کرد: تهیه کتب کمک‌درسی برای دانش‌آموزان نیازمند نیز مورد توجه باشد تا جبران کم‌کاری درسی این دانش‌آموزان شود.

در این مراسم که فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان و سایر مسؤولان شهر حضور داشتند بیش از یک هزار و ۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر به گروه‌های جهادی و محلات اسلامی شهرستان تحویل شد تا در اختیار دانش‌آموزان نیازمند در سطح شهرستان قرار گیرد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول