اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۲۰ کیلومتر از قطعه دوم محور دامغان- معلمان زیر بار ترافیک می‌رود

پیمانکار عملیات ساخت قطعه دوم محور دامغان- معلمان گفت: پیش‌بینی بر این است که تا پایان سال حداقل ۲۰ کیلومتر از این مسیر را تحویل داده و زیر بار ترافیک قرار دهیم.

۲۰ کیلومتر از قطعه دوم محور دامغان- معلمان زیر بار ترافیک می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، عندر واژ عصر امروز در جریان بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از کارگاه عمرانی شرکت پیمانکار احداث قطعه دوم محور دامغان- معلمان اظهار کرد: تا پایان سال تلاش خواهیم کرد و پیش‌بینی بر این است که حداقل ۲۰ کیلومتر از مسیر را تحویل داده و زیر بار ترافیک قرار دهیم.

وی اضافه کرد: قرارداد اولیه این قطعه بالغ بر ۱۱۴ میلیارد تومان در سال ۹۷ بود که تاکنون حدود هشت میلیارد تومان دریافت شده و بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان مطالبه داریم.

پیمانکار عملیات ساخت قطعه دوم محور دامغان- معلمان ادامه داد: در صورت تخصیص و تأمین اعتبار، می‌توان با سرعت بیشتری اجرای پروژه را پیش برد و قطعه‌های در حال احداث را تحویل داد.

عندر واژ با بیان اینکه محور دامغان- معلمان در سه قطعه و کارگاه اجرایی طراحی شده و در حال اجراست، اضافه کرد: قطعه دوم مسیر دامغان به معلمان به طول ۵۵ کیلومتر در این کارگاه اجرایی در حال ساخت است.

وی خاطرنشان کرد: عدم تأمین اعتبار لازم، یکی از مشکلات بسیار جدی این کارگاه و پروژه است که باید تا تأمین مالی پروژه و نقدینگی موردتوجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش فارس؛ احداث این قطعه از محور دامغان- معلمان به طول ۵۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان در حال اجراست.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول