اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستگیری عامل سرقت مسلحانه خودرو در شهرک صنعتی شرق سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری عامل سرقت مسلحانه خودرو در شهرک صنعتی شرق سمنان به همت پلیس خبر داد.

دستگیری عامل سرقت مسلحانه خودرو در شهرک صنعتی شرق سمنان

سردار عبدالله حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: ۲۵ مهرماه سال جاری در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودرو در شهرک صنعتی شرق سمنان، تلاش کارآگاهان مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان برای دستگیری سارق آغاز شد.

وی با بیان اینکه تمام جوانب وقوع سرقت و سرنخ‌های موجود به دقت موردبررسی قرار گرفت، گفت: شگردهای خاص اقدامات اطلاعاتی تیم خبره کارآگاهان پلیس پس از نزدیکی یک ماه به ثمر نشست و عامل اصلی این سرقت شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: متهم اصلی پرونده ۳۳ ساله و اهل یکی از استان‌های غربی کشور ساکن کرج بود که هماهنگی‌های لازم برای دستگیری وی به عمل آمد.

حسنی به اعزام تیم ویژه از مأموران پلیس آگاهی استان سمنان برای دستگیری این سارق مسلح به کرج خبر داد و گفت: پس از ساعت‌ها کنترل نامحسوس، مخفیگاه متهم شناسایی و عملیات ضربتی دستگیری وی آغاز شد.

وی با اعلام دستگیری متهم در این عملیات غافلگیرانه تصریح کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه این سارقان مسلح، دو قبضه کلت و تعدادی مهمات مربوط به آن و همچنین چند قبضه سلاح سرد را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان به اعتراف صریح متهم به سرقت مسلحانه اشاره و از تلاش صورت گرفته برای کشف این پرونده پیچیده قدردانی کرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول