اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

روستاهای استان سمنان چطور می‌توانند رشد کنند؟

روستاهای استان سمنان می‌توانند با تبدیل به مقصد گردشگری و افزایش ماندگاری مسافر بیش از گذشته رشد کنند.

روستاهای استان سمنان چطور می‌توانند رشد کنند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در دیدار با ۲۱ فرمانده پایگاه مقاومت بسیج روستایی و عشایری استان، به‌منظور بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل روستائیان و عشایر در سالن جلسات غدیر استانداری، با بیان اینکه آب و راه به‌عنوان زیرساخت‌های اولیه برای روستاها فراهم می‌شود، اظهار کرد: امروز ضرورت دارد تا در استان علاوه بر توجه به زیرساخت‌ها، دنبال تولید ثروت باشیم که در این میان لازم است روستاها بسیار ویژه مورد توجه قرار گیرند.

وی افزود: در حوزه مباحث نانوایی، زمین روستایی، شرکت تعاونی روستایی، قنات‌ها، آب و مواردی که در این جلسه مطرح شد با توجه به وضعیت اعتباری کشور و استان، بررسی و رسیدگی خواهد شد.

هاشمی با تأکید بر اینکه امنیت در روستاها از دیگر اولویت‌های ماست که همواره مورد توجه قرار داشته و خواهد داشت، خاطرنشان کرد: گردشگری یکی از مؤلفه‌های ارتقای شاخص‌های اقتصادی در استان است که شهر و روستا توأمان در کنار هم می‌توانند در این حوزه نقش‌آفرینی کنند.

استاندار سمنان گفت: یکی از راهکارهای مؤثر در بحث جذب و افزایش ماندگاری مسافر و توسعه گردشگری، معرفی ظرفیت‌های موجود در این حوزه در شهرها و روستاهای استان است که نیازمند برنامه جامع عملیاتی زمان‌بندی شده است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول