اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای ۲۵۰ برنامه با موضوع ایثار و شهادت در استان سمنان

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان از اجرای ۲۵۰ برنامه با موضوع ایثار، مقاومت و شهادت در این استان خبر داد.

اجرای ۲۵۰ برنامه با موضوع ایثار و شهادت در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان امشب در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان که در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و مقاومت باید در قالب بیانیه گام دوم انقلاب، اتکا به آرمان‌های انقلاب و با استفاده از ظرفیت‌های موجود و سرمایه‌های عظیم فرهنگی، طی برنامه‌ریزی مدون برای نسل‌های آینده انتقال یافته و تبیین شود.

وی افزود: فضای بصیرت توأم با شهادت در این ایام با اجرای ۲۵۰ برنامه مختلف مرتبط با موضوع ایثار، مقاومت و شهادت، در استان سمنان شکل گرفت که امری بسیار ارزشمند است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: خروجی این جلسات آثاری مختلف به لحاظ فردی و اجتماعی برای همه ما داشته باشد تا روحیه ایثار، جهاد و مقاومت که رمز پیروزی ما در ایام مختلف نظام جمهوری اسلامی است، همچنان جاری و ساری باشد.

ریواده بیان کرد: بیش از هر زمان دیگری امروز نیاز به تبیین و روایت‌گری ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی داریم که آرمان‌های شهدا یکی از مؤثرترین این موارد است.

وی تأکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب، امروز مهم‌ترین نرم‌افزار بحث گفتمان انقلاب اسلامی است؛ یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های این نظریه یعنی بیانیه گام دوم انقلاب، «مردم و مردم‌داری» است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان اظهار کرد: مردم، ثروت اصلی جمهوری اسلامی هستند که باید در راستای حراست و صیانت از آن بکوشیم و این مهم را با ارزش‌های دفاع مقدس پیوند دهیم.

ریواده بیان کرد: کارگروه‌های شهرستانی و سایر کمیته‌ها و کارگروه‌های عضو ستاد، مستندسازی‌های صورت گرفته را برای ارزیابی بهتر اقدامات و امور، ارائه دهند.

وی تصریح کرد: به‌منظور تبدیل گفتمان انقلاب اسلامی به یک جریان پویا در متن جامعه، باید از بستر ظرفیت‌های روز، از جمله مکانیزم‌ها و برنامه‌های موجود برای آموزش و زمینه‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و نیاز است تا ظرفیت عظیم فرهنگی استان برای جریان سازی فرهنگی همواره مورد توجه باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: مساجد، دانشگاه‌ها و مدارس، سنگرهای اصلی انقلاب اسلامی هستند و باید با استفاده از این ظرفیت‌ها و فضاهای موجود و ضمن برنامه‌ریزی دقیق و مدون، برای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی بکوشیم.

ریواده تأکید کرد: ضرورت دارد تا از زبان هنر، طلاب و سایر ظرفیت‌های ارزشمند موجود، برای انتقال مفاهیم در کمترین زمان ممکن و نفوذ بالا، بهره‌گیری شود تا شاهد تحقق اجرای هرچه بهتر برنامه‌های مرتبط با بزرگداشت هفته دفاع مقدس در کل استان باشیم.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول