اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای مانور بازرسی و نظارت بر عرضه کالاهای اساسی در شاهرود

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود از اجرای مانور بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه کالاهای اساسی در این شهرستان هم‌زمان با هفته جهاد کشاورزی خبر داد.

اجرای مانور بازرسی و نظارت بر عرضه کالاهای اساسی در شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباسعلی نهاردانی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از اجرای مانور بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه کالاهای اساسی در این شهرستان هم‌زمان با هفته جهاد کشاورزی خبر داد.

وی اظهار کرد: مانور بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه کالاهای اساسی با حضور ۱۲ تیم سه یا چهار نفره بازرسی و نظارت از بازار شهرستان شاهرود انجام شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: این مانور با هدف تنظیم بازار شهرستان شاهرود با حضور اعضا شامل همکاران جهاد کشاورزی، بسیج، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، اداره صمت و ... اجرا شد.

به گزارش فارس؛ هفته جهاد کشاورزی با شعار «کشاورزی دانش‌بنیان، تولید ملی و امنیت غذایی» از روز شنبه بیست و یکم خردادماه آغاز شده است و در روز جمعه بیست و هفتم خردادماه هم‌زمان با روز جهاد کشاورزی پایان می‌یابد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول