اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دادستان سمنان: شهید رحیمی در راه حفظ امنیت جامعه جان خود را تقدیم کرد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان گفت: شهید «محمدجواد رحیمی» در راه حفظ نظم، آرامش و امنیت جامعه مظلومانه جان خود را تقدیم کرد.

دادستان سمنان: شهید رحیمی در راه حفظ امنیت جامعه جان خود را تقدیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدشریف ابراهیمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان امروز با صدور پیامی تصریح کرد: شهادت مظلومانه یکی از نیروهای غیور انتظامی استان سمنان، شهید استوار دوم «محمدجواد رحیمی» که در حین انجام مأموریت و درگیری با مخلان نظم و امنیت در بیمارستان دامغان به لقاءالله پیوست، باعث تأثر و تألم فراوان شد.

وی افزود: آن شهید بزرگوار که در راه حفظ نظم، آرامش و امنیت جامعه، مظلومانه جان خود را تقدیم کرد، بی‌شک از جایگاه والایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار خواهد بود و ایثار انسان‌های فداکار و جان‌برکفی که همواره در جهت رسیدن به مقام رضای الهی برای خدمت به مردم و تأمین امنیت ملت بزرگ ایران تلاش و مجاهدت می‌کنند، بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان اضافه کرد: این‌جانب وقوع این حادثه غمبار را به محضر فرمانده معظم کل قوا، امام خامنه‌ای، فرماندهان و کارکنان غیور نیروی انتظامی و بازماندگان مکرم این شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند سبحان برای این شهید والامقام، رحمت واسعه، رضوان الهی و هم‌نشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده مکرم و داغدار ایشان، صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول