اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستگیری موتورسواران مزاحم در سمنان

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: راکبان پنج دستگاه موتورسیکلت که برای دانش‌آموزان و نوامیس مردم در این شهرستان مزاحمت ایجاد می‌کردند، دستگیر شدند.

دستگیری موتورسواران مزاحم در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، اسدالله ناکینی، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان نسبت به حضور موتورسیکلت‌سواران مزاحم هنگام تعطیلی مدارس دخترانه، طرح برخورد با این مزاحمان در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۲ مسکن مهر شهرستان سمنان هنگام گشت‌زنی و برقراری امنیت مدارس دخترانه، پنج نفر راکب موتورسوار را که برای دختران دانش‌آموز مزاحمت ایجاد می‌کردند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان به تعقیب و مراقبت آنان و سرانجام دستگیری راکبان اشاره و اضافه کرد: همگی آنها به دلیل ایجاد مزاحمت برای دختران محصل تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

ناکینی تصریح کرد: امنیت روانی شهروندان و حفظ رعایت حقوق شهروندی آنان مورد تأکید است و پلیس اجازه نخواهد داد افرادی با قانون‌شکنی، به حریم آنها تجاوز کنند و باعث برهم زدن نظم و امنیت عمومی شوند.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول