اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

از دستگیری قاتل در مهرستان تا کشف 30 فقره سرقت مسلحانه در جنوب شرق

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با هوشیاری و تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مهرستان، متهم به قتل جوان33 ساله در عملیاتی ضربتی با نیابت قضائی در یکی از روستاهای شهرستان مهرستان دستگیر شد.

از دستگیری قاتل در مهرستان تا کشف 30 فقره سرقت مسلحانه در جنوب شرق

سردار محمد قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با هوشیاری و تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مهرستان، متهم به قتل جوان33 ساله که در تاریخ هفدهم خردادماه سال جاری به طرز مشکوکی مفقود شده بود در کمتر از یک ماه شناسایی و در عملیاتی ضربتی با نیابت قضائی در یکی از روستاهای شهرستان مهرستان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در تحقیقات از متهم به قتل این پرونده مشخص شد این فرد به همراه برادر و یکی از دوستانش که به عنوان مسافر از شیراز به مقصد ایرانشهر یک دستگاه پژو 405 را دربست کردند و در بین راه راننده را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و خودرو او را سرقت کرده اند.

 کشف 30 فقره سرقت مسلحانه در جنوب شرق

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این زمینه نیز اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی پلیس استان، 12 نفر از عاملان سرقت های مسلحانه و به عنف در جنوب شرق کشور دستگیر و 30 فقره انواع سرقت مسلحانه و به عنف کشف شد.

قنبری گفت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده های سرقت های مسلحانه و به عنف، در هفته گذشته 12 نفر از عاملان این سرقت ها را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی شهرستان های "زاهدان"، "ایرانشهر"، زابل"، "نیکشهر"، "سراوان" و "چابهار "با هماهنگی های قضائی این سارقان را در عملیات هایی مختلف دستگیر کردند.
سردار قنبری بیان داشت: در پی دستگیری این سارقان 2 دستگاه خودرو، 5 دستگاه موتورسیکلت، 18دستگاه تلفن همراه، مقادیری وجه نقد مسروقه به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری با  مهمات مربوطه و چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهمان در بازجوئی های به عمل آمده به 2 فقره سرقت مسلحانه خودرو، یک فقره سرقت مسلحانه منزل، 3 فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه، یک فقره سرقت به عنف منزل، یک فقره سرقت به عنف خودرو، 4 فقره قاپ زنی و 18 فقره به عنف وجه نقد و تلفن همراه اعتراف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خاطر نشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی به ویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت های به عنف و مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول