اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

پایان قدرت‌نمایی 4 شرور سابقه دار در خاش

فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان خاش 4 نفر از عاملان شرارت های سریالی آن شهرستان دستگیر شدند.

پایان قدرت‌نمایی 4 شرور سابقه دار در خاش

حبیب رازدار امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی گزارش های مردمی مبنی بر شرارت سریالی 4 جوان در سطح شهرستان خاش با قدرت نمایی، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، حمل سلاح گرم، راه اندازی نزاع های دسته جمعی و .. موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات پلیس برای دستگیری این 4 شرور تحت تعقیب ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل اطلاعاتی در خصوص تردد آنها در سطح شهرستان به دست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: سرانجام مأموران، با تلاش شبانه روزی و انجام یکسری اقدامات تخصصی این 4 شرور را در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه در نقاط مختلف آن شهرستان دستگیر کردند.

سرهنگ رازدار بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه های این اشرار، مقادیری مهمات جنگی 2 قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد بدست آمد.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس، در برخورد با اشرار و اخلال گران امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مجرمانه و غیر قانونی افراد فرصت طلب، در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن 110، موضوع را به پلیس اطلاع، تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/3139/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول