اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

عامل قتل مسلحانه جوان 19 ساله خاشی دستگیر شد

فرمانده انتظامی خاش گفت: تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خاش عامل قتل مسلحانه جوانی 19 ساله در سنگان خاش، در کمتر 12 ساعت شناسایی، دستگیر و به جنایت ارتکابی اقرار کرد.

عامل قتل مسلحانه جوان 19 ساله خاشی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، حبیب  رازدار اظهار داشت: ساعت 17:00 عصر روز پنج شنبه، 11 آذر ماه، در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام یک مورد تیراندازی منجر به قتل در سنگان خاش بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه حاضر شدند. 

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه، جسد جوانی 19 ساله که از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت گلوله کلت کمری قرار گرفته بود روئیت شد. 

فرمانده انتظامی خاش تصریح کرد: در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی مشخص شد راننده ناشناس یک دستگاه پژو405 رو به روی پست بانک سنگان، با شلیک گلوله کلت کمری این جوان  را به قتل رسانده و به سرعت از محل متواری شده است.

رازدار خاطرنشان کرد: بلافاصله تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی عامل این جنایت آغاز و  با سرنخ های به دست آمده در کمتر از 12 ساعت یک نفر مظنون به قتل که جوانی 19 ساله و از اقوام مقتول بود شناسایی و دستگیر شد. 

وی بیان داشت: متهم ابتدا منکر جنایت ارتکابی شد ولی پس از رو به رو شدن با ادله محکم پلیس لب به اقرار گشود و اظهار داشت: در روز حادثه در حالی که یک قبضه کلت کمری به هراه داشته است رو به به روی پست بانک سنگان مقتول را دیده و قصد نشان دادن کلت کمری و آموزش نحوه استفاده از آن به وی را داشته که ناگهان اسلحه شلیک و گلوله به قفسه سینه مقتول برخورد و او نیز از ترس متواری می شود.  

فرمانده انتظامی شهرستان خاش با اشاره به کشف کلت کمری استفاده شده در این قتل طی بازرسی از منزل قاتل اظهار داشت متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

وی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با هرگونه نا امنی در جامعه، حمل و استفاده از سلاح گرم را از مصادیق بارز اخلال در امنیت عمومی دانست و از شهروندان خواست تا جوانان خود را از عواقب سخت قانونی حمل و استفاده از سلاح های گرم آگاه سازند و نظارت بیشتری بر رفتار فرزندان خود در داشته باشند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول