اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

مسؤولان افراد مقصر در حادثه زاهدان را محاکمه کنند

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از مسؤولان تقاضا داریم افرادی که حوادث ناگوار را در زاهدان رقم زدند محاکمه شوند و همچنین افراد مقصر و پشت پرده نیز شناسایی و به دست قانون سپرده شوند.

مسؤولان افراد مقصر در حادثه زاهدان را محاکمه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مولوی نذیراحمد سلامی ظهر امروز در همایش سران طوایف، علما و معتمدان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان که با حضور استاندار این استان، نماینده مردم اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان سپاه، انتظامی و جمعی از مسوولان استانی در زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: از مسؤولان تقاضا داریم با افرادی که این حوادث ناگوار را در زاهدان رقم زدند برخورد کنند، این حوادث باید علت یابی و ریشه یابی شود و افراد مقصر و پشت پرده شناسایی و به دست قانون سپرده شوند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: این جریانات تفرقه انگیز را در شهرهای مختلف داشتیم و مشخص است عده‌ای میخواهند وحدت مردم شیعه و سنی را خدشه دار کنند که باید مردم با هوشیاری آنها را در رسیدن به توطئه‌هایشان ناکام بگذارند.

وی ادامه داد: از صدر اسلام دشمنان برای ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی تلاش کرده‌اند اما راه به جایی نبرده اند.

پایان پیام/3139

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول