اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تست کرونای فرماندار اسلامشهر مثبت شد

مسؤول روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلامشهر گفت :مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان امام رضا(ع) بستری شد.

تست کرونای فرماندار اسلامشهر مثبت شد

عمران قریشی مسؤول روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار کرد: مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر در پی ابتلا به ویروس کرونا شب گذشته در بیمارستان بستری شد.

وی افزود : فرماندار اسلامشهر که از چند روز گذشته  دچار بیماری  تنفسی شده و تحت نظر پزشکان قرار گرفته بود با انجام تست مربوط و مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایشات برای درمان شب گذشته در بیمارستان امام رضا (ع) اسلامشهر بستری  شده است.

مسؤول روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر با آرزوی سلامتی و شفای کامل برای تمامی هموطنان مبتلا به ویروس کرونا از جمله فرماندار اسلامشهر ،تأکید کرد: با توجه به شیوع و گسترش ویروس کرونا در سطح کشور و شهرستان اسلامشهر از همشهریان درخواست داریم از ترددهای غیر ضروری و خروج از منزل خوداری کنند.

قریشی تصریح کرد: با تصویب شورای تأمین و کمیته مدیریت  بیماری کرونا در شهرستان اسلامشهر ساعت کار واحدهای صنفی از ۱۰ تا ۱۵ اعلام شده و فعالیت برخی از صنوف مانند  تالارها، سفره خانه‌ها، قهوه خانه‌ها، قلیان سراها و آرایشگاه‌های زنانه و مردانه در سطح شهرستان تا اطلاع ثانوی و عادی شدن شرایط ممنوع  بوده و با هماهنگی بعمل آمده با اتاق اصناف و اداره  اماکن نیروی انتظامی با واحدهای صنفی که این محدودیت‌ها را رعایت نکنند ضمن معرفی به دستگاه قضایی واحد صنفی هم پلمپ می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: بهترین و اثرگذارترین  راه مبارزه با بیماری کرونا، عدم تردد و تجمع افراد  در مراکز شلوغ و عمومی، شستشوی مداوم دست‌ها و رعایت مسائل بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش است.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱/م/س۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول