اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

قاچاقچی ارز در فرودگاه امام(ره) دستگیر شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: مقدار ۲۱ هزار و ۲۰۰ دلار آمریکا به ارزش یک میلیارد و ۷۷۱ میلیون ریال توسط پلیس فرودگاه کشف و فرد متخلف محکوم به پرداخت جریمه ۳ میلیارد و ۵۴۳ میلیون ریالی شد.

قاچاقچی ارز در فرودگاه امام(ره) دستگیر شد

احمد جعفری نسب مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ماموران پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) در حین بازرسی از فرد مشکوک این میزان ارز قاچاق  را از فرد متخلف کشف و ضبط کردند.

وی تصریح کرد: فرد متخلف با تشکیل پرونده به اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران معرفی شد و محکوم به پرداخت سه میلیارد و ۵۴۳ میلیون ریال جریمه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی، صمت، فرمانداری، اصناف با همکاری پلیس اقتصادی تمامی اصناف، مراکز عرضه کالا و انبارهای شهرستان ری را زیر ذره بین خود دارند و با هرگونه قاچاق و یا عرضه گران کالا به شدت برخورد می کنند.

جعفری نسب با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، تاکید کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌ شود.

وی اضافه کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول