اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

صحن‌های حرم سیدالکریم از دوشنبه بازگشایی می‌شود

آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با صدور اطلاعیه‌ای از بازگشایی محدود صحن های حرم مطهر از پنجم خردادماه خبر داد.

صحن‌های حرم سیدالکریم از دوشنبه بازگشایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظـیم(ع) در رابطه با بازگشایی محدود صحن‌های حرم مطهر، اطلاعیه‌ای به این شرح صادر کرد:

با توجه به مصوبات سـتاد ملی مبارزه با کـرونا مبنی بر بازگشـایی محدود صحن‌های اماکن زیارتی با عرض سـلام و تبریک عید سعید فطـر به اطـلاع دلدادگان و ارادتمنـدان خاندان اهـل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام می‌رسـاند صحـن‌های آستان مقدس از روز دوشنـبه ۵خرداد ۹۹ بازگشـایی و ساعت تشـرف تا اطـلاع ثانوی یک ساعت بعد از طلوع آفتاب تا یک ساعت قبل از غروب آفتاب و حضـور زائـران محتـرم در صـحن‌هـا بصـورت حـداقـلی و در کمتـرین زمـان ممکن مقدور خـواهد بود.

به منظور رعایت پروتکـل‌های بهداشتی، همراه داشتن ماسک و دستکش، مهر و جانماز، کتـاب دعـا و قـرآن همـچنین چـادر بـرای بانـوان ضـروری بوده و با عـنایت به دستورالعـمل‌های بهداشتی فعلاً ارائه هرگونه خدمات زائر از قبیل نگهداری امـانات، تحویل ویلـچر، چـادر زیارت، آبـجوش و سایر موارد مقدور نیست.

زائران ارجمند از همراه آوردن ساک و بسته‌های حجیم و اقـلام خوراکی و هرگونه وسایل متفرقه جداً اجتناب کرده و همچنین از بهمراه آوردن سالمندان محترم، بیماران عزیز و خردسـالان دلبند نیز حتی المقدور خودداری کنند.

در شـرایط فعلی امکان برگزاری هیچ‌گونه مراسـم جمـعی اعـم از نمـاز جماعت، مجالس ترحـیم، یـادبود و موارد این چنینی فراهم نیست.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/ت/س/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول