اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مردم منصف‌ترین داور هستند

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تهران گفت: مردم بهترین و منصف‌ترین داور برای سنجش اقدامات انجام شده توسط مجمع نمایندگان استان تهران هستند.

مردم منصف‌ترین داور هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از تهران، با آغاز به کار مجلس یازدهم و تودیع نمایندگان مجلس دهم پس از ۴سال قانونگذاری و نظارت در استانداری تهران، نشستی با حضور نمایندگان تهران در مجلس دهم برگزار شد.

 محمدرضا عارف رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در این نشست اظهار کرد: در طول فعالیت مجمع نمایندگان تهران در مجلس دهم به دلیل ارتباط خوب و مؤثر با سازمان برنامه و بودجه استان همچنین سازمان برنامه و بودجه کشور برای حل مشکلات آموزش و پرورش در بحث سرانه‌های آموزشی، افزایش تخت‌های بیمارستانی، احداث مترو اسلامشهر و پردیس، موضوع بافت‌های فرسوده و مشکلات مسکن مهر اقدامات مؤثری انجام شد که ثمرات آن را مردم خوب استان شاهد هستند.

وی افزود: مردم خود بهترین و منصف‌ترین داور برای سنجش اقدامات انجام شده توسط مجمع نمایندگان استان تهران هستند.

به گزارش فارس، در ۴سال اخیر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گام بزرگی در برنامه محور کردن توسعه استان برداشت که مهم‌ترین آن تدوین و ابلاغ اسناد توسعه‌ای استان تهران بود. در حال حاضر ۱۶ شهرستان استان تهران طبق اسناد توسعه تا سال ۱۴۰۰ با برنامه حرکت کرده و سازمان مدیریت بر اجرای دقیق آن نظارت خواهد داشت.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول