اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افتتاح ۲۴۰ پروژه دهه فجر در شهرستان ری/سهم ۱۷۰۰ میلیاردی ری از ارزش افزوده

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر۱۳۹۹، بیش از ۲۴۰ پروژه در زمینه‌های مختلف در سطح شهرستان ری افتتاح می‌شود.

افتتاح ۲۴۰ پروژه دهه فجر در شهرستان ری/سهم ۱۷۰۰ میلیاردی ری از ارزش افزوده

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، حسین توکلی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ری با گرامی‌داشت یاد شهدا به‌ویژه شهیدان حاج قاسم سلیمانی و فخری زاده، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با وجود فراز و نشیب‌های بسیار به‌برکت خون شهدای گرانقدر تثبیت شده است.

وی با اشاره به توسعه و پیشرفت کشور در طول چهل سال گفت: شاید برخی کمبودهایی نیز در کشور داشتیم اما در حوزه فناری و علم و پژوهش اتفاقات خوبی افتاده و به عنوان یک اولویت قرار گرفته که در این راستا توانستیم الگوهای اساسی توسعه در کشور داشته باشیم.

فرماندار ری ادامه داد: در حال حاضر در برهه‌ای هستیم که شرایط اقتصادی سخت شده و با مقاومت مردم، تدابیر رهبر معظم انقلاب و فعالیت مسؤولان و کارگزاران از این شرایط عبور می‌کنیم.

توکلی با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان ری افزود: کسب رتبه‌های برتر شهرستان ری در استان تهران در زمینه‌های مختلف مانند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حاصل تلاش تمامی دستگاه‌های اجرایی و ادارات شهرستان است.

وی با بیان اینکه رفع موانع و تحقق شعار جهش تولید در شهرستان ری از اولویت‌های مهم و اساسی است، تصریح کرد: طی ماه‌های گذشته در چندین نوبت مسؤولان ارشد وزارت‌های صمت و کشور همچنین معاون علمی فناوری ریاست جمهوری در شهرک صنعتی شمس آباد شهرستان ری در راستای رفع مشکلات تولیدکنندگان حضور یافته و یک واحد تولید چوب که طی ۱۱ماه در ۵ هکتار زمین ساخته شده و یک شرکت دانش بنیان در حوزه تولید ایمپلنت دندان افتتاح شدند.

معاون استاندار تهران در ادامه بیان کرد: ۱۷۰۰ میلیارد تومان در مدت هفت سال از محل مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان ری با هدف توسعه روستاها واریز شده تا سیمای شهرها و روستاهای شهرستان متحول شود و مدیران محلی باید از این بودجه‌ها صیانت و برای امور مربوطه هزینه کنند.

توکلی با اشاره به مطالبات بخش‎های شهرستان گفت: در بخش قلعه نو اداره گاز افتتاح شد، دادگاه به زودی به بهره برداری می‌رسد و پیگیری‌های لازم انجام شده تا اداره برق نیز از قرچک جدا شود و در بخش خاوران اداره ثبت اسناد و بنیاد شهید مستقر خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی با همکاری بسیج در سطح شهرستان در حال اجرا است، افزود: در بحث کمک مؤمنانه تا کنون اقدامات خوبی توسط همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی انجام شده و اکنون ۱۰ هزار بسته معیشتی از بنیاد مستضعفان دریافت و بزودی بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

فرماندار ری با بیان اینکه در ایام دهه مبارک دهه فجر ۲۴۰ پروژه در شهرستان افتتاح می‌شود، اذعان کرد: در سال جهش تولید براساس آمار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اشتغال ۱۲۵درصدی در شهرستان ری محقق شده است.

توکلی با تأکید بر تعهد، وجدان و سلامت کاری گفت: همه باید برای برگزاری انتخابات پرشور و بی‌طرفانه تلاش کنیم و به دور از تنش‌های سیاسی و اختلافات، با همدلی و اتحاد زمینه را برای مشارکت حداکثری فراهم کنیم.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول