اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تفاهم نامه استانداری تهران با ستاد کل نیروهای مسلح برای مبارزه با ساخت‌وسازهای غیرمجاز

استاندار تهران گفت: در حوزه عمرانی در خصوص جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیر مجاز تفاهم‌نامه‌ای با جغرافیایی ستاد کل نیروهای مسلح انجام گرفته ‌است که در شناسایی و برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز بسیار مؤثر خواهد بود.

تفاهم نامه استانداری تهران با  ستاد کل نیروهای مسلح برای مبارزه با ساخت‌وسازهای غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان تهران اظهار کرد: در حوزه عمرانی در خصوص جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیر مجاز تفاهم‌نامه‌ای با جغرافیایی ستاد کل نیروهای مسلح انجام گرفته ‌است که هر دو و نیم روز یک بار آخرین تغییرات استان را نمایش می‌دهد که در شناسایی و برخورد با ساخت‌وسازهای غیر مجاز بسیار مؤثر خواهد بود.

وی در ادامه گفت: امسال تمام تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در نظر گرفته‌ شده است.

استاندار تهران ضمن تشویق مردم به سفر نکردن خاطر نشان کرد: بخشداران و فرمانداران شرایط شهرها را ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی را برای ماندن مردم مهیا کنند همچنین  نظارت کافی را روی قیمت اقلام اساسی داشته باشند.

محسنی بندپی خاطر نشان کرد: سال ۹۹ را که با همه سختی‌ها، تحریم‌های استکبار جهانی و توطئه‌های معاندین روبه‌رو بودیم به لطف خدا و به همت همه عزیزان در حوزه‌های مختلف به خصوص در حوزه تأمین امنیت توانستیم در این استان با تنوع فرهنگی و سرریز مشکلات مختلف موفق به کاهش جرم به شکل چشم‌گیری باشیم.

انتهای پیام/۶۷۰۷۸/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول