اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

برخورد قانونی با متخلفان انتخاباتی /احتمال تغییر در نتیجه انتخابات پاکدشت وجود دارد

مسؤول هیات نظارت بر انتخابات پاکدشت با اشاره به تخلفات انتخاباتی گفت: در این رابطه مطابق قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

برخورد قانونی با متخلفان انتخاباتی /احتمال تغییر در نتیجه انتخابات پاکدشت وجود دارد

محمد فرجی مسؤول هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان پاکدشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره تخلفات انتخاباتی برخی کاندیداها اظهار کرد: مستندات خوبی داریم و قطعا برخورد خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: مشارکت خوب مردم در روز انتخابات بسیار تحسین برانگیز است اما عده‌ای از داوطلبین شوراها با تخلفات انتخاباتی شیرینی انتخابات را به کام مردم تلخ کردند که قطعا با مخلین انتخابات برخورد خواهیم کرد.

مسؤول هیات نظارت بر انتخابات پاکدشت درباره روند انتخابات در بخش‌های شهرستان بیان داشت: در برخی روستاها تخلفاتی صورت گرفته که از نظر ما نیاز به بررسی دقیق داشته و طبق قانون در این رابطه عمل خواهیم کرد.

فرجی درباره تخلفات صورت گرفته در سه شهر پاکدشت، فرون‌آباد و شریف آباد عنوان کرد: تعداد کمی از کاندیداها تخلفاتی داشتند که مستندات خوبی در این زمینه وجود داشته که در این باره با جدیت مطابق قانون عمل خواهیم کرد.

وی درباره نتایج اعلام شده گفت: با توجه به تخلفات و مستندات موجود پس از بررسی‌های لازم احتمال تغییر در نتیجه انتخابات وجود داشته که در این رابطه قانون اختیارات لازم را داده است.

مسؤول هیات نظارت بر انتخابات پاکدشت با ابراز امیدواری در برخورد با متخلفین انتخاباتی و تخلفات آن‌ها خاطرنشان کرد: مردم شریف پاکدشت بدانند که در این‌باره هیات نظارت برانتخابات هیچ مسامحه ای نداشته و به نحوی عمل خواهیم کرد تا برای همیشه این رفتار ناشایست برچیده شود.

انتهای پیام/پ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول