اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۳۵ هزار رای انتخابات شوراهای شهر پاکدشت باطل شد

مسؤول هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی پاکدشت با اشاره به بازشماری ۱۰۰ درصد صندوق‌های انتخابات شورا در شهرهای فرون‌آباد و شریف‌آباد گفت: با تایید هیأت مرکزی نظارت ۳۵ هزار رای انتخابات شوراهای شهر پاکدشت، فرون‌آباد و شریف‌آباد ابطال شد.

۳۵ هزار رای انتخابات شوراهای شهر پاکدشت باطل شد

محمد فرجی مسؤول هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای پاکدشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره جدیدترین تحولات انتخاباتی در شهرستان اظهار کرد: با تأیید هیأت نظارت مرکزی ۳۵هزار رای باطل شد.

وی افزود: برای اولین بار در شهرستان ۳۲ هزار رای متعلق به ۶ نامزد انتخاباتی شهر پاکدشت و فرون‌آباد باطل و مورد تایید هیات نظارت مرکزی قرارگرفته که از لیست منتخبین اولیه حذف شدند.

مسوول هیات نظارت بر انتخابات شوراهای پاکدشت بیان داشت: پیشنهاد ابطال آرای افراد خارج از لیست منتخبین ارائه شد که مورد تایید هیات نظارت مرکزی قرار نگرفت. 

فرجی درباره دقت در انتخابات عنوان کرد: در شهرهای فرون‌آباد و شریف‌آباد ۱۰۰ درصد صندوق‌ها بازشماری شد که در شهر فرون‌آباد عضو اصلی با علی البدل جابجا و در شهر شریف‌آباد ۳ هزار رای باطل شد. 

وی در واکنش به ثبت نام و رای آوری افراد غیر ساکن در روستاها تصریح‌کرد: قانون برای ثبت‌نام این افراد ممانعتی نداشته اما پس از رای آوری و شروع به کار شوراها باید محل سکونت خود به همراه زن و فرزند را به روستا منتقل کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول