اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

هراز همچنان مسدود است

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز که از روز گذشته به دلیل سیلاب مسدود شده بود، تا پاکسازی کامل این محور ادامه خواهد داشت.

هراز همچنان مسدود است

ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: محور هراز از ساعت ۱۷ روز گذشته به دلیل بروز سیلاب در محدوده استان مازندران مسدود و این انسداد تا تاکنون ادامه داشته است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه تا پاکسازی کامل محور هراز این انسداد محور هراز ادامه دارد، گفت: تردد وسایل نقلیه در دو لاین رفت و برگشت محور فیروزکوه عادی و روان گزارش شده و تردد به سهولت در از این محور انجام میشود.

وی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم عادی و روان گزارش شده و خوشبختانه حادثه خاصی در محورهای شرق استان تهران رخ نداده است.

کهریزی بیان کرد: خودروهایی که قصد سفر به شهرهای شمالی کشور را دارند از مسیرهای جایگزین محور هراز مانند کندوان و فیروزکوه استفاده کنند تا این محور بازگشایی شود. فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تاکید کرد: مسافران با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی و رعایت حقوق شهروندی میتوانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول