اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

گرفتار شدن ۳ نفر در بهمن آزادراه تهران- شمال/ یک نفر جان باخت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از نجات ۲ نفر از ۳ گرفتار در بهمن کارگاه عمرانی آزادراه تهران-شمال با مشارکت نجاتگران استان تهران و البرز خبر داد.

گرفتار شدن ۳ نفر در بهمن آزادراه تهران- شمال/ یک نفر جان باخت

شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: در ساعت ۱:۴۶ بامداد طی اعلام مرکز کنترل آزاد راه تهران- شمال به سامانه ۱۱۲ هلال احمر مبنی بر سقوط بهمن در کارگاه قطعه یک آزادراه، بلافاصله تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران(شهرستان تهران) مستقر در پایگاه امداد و نجات آزاد راه تهران- شمال پس از هماهنگی با سازمان امداد و نجات به عنوان تیم پشتیبان استان البرز، به محدوده استان البرز و محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از رسیدن نیروهای عملیاتی و ارزیابی اولیه مشخص شد سه نفر از عوامل این آزادراه در حین عملیات عمرانی و با وقوع بهمن در محدوده دهانه تونل البرز، حدفاصل خروجی دیزین و کندوان، در زیر بهمن محبوس می شوند که بلافاصله عملیات نجات با همکاری و بکارگیری تجهیزات و عوامل مستقر و همچنین مشارکت عوامل هلال احمر البرز و تهران و اورژانس آغاز شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: خوشبختانه پس از ساعت ها تلاش، دو نفر از محبوسین نجات پیدا می کنند و متاسفانه یک نفر از آنها که پس از خروج از بهمن و با سرمازدگی شدید تحویل عوامل اورژانس جهت انتقال شده بود، در مرکز درمانی جان باخت. 

فتحی افزود: همچنین یک نفر حادثه دیده حین امدادرسانی این حادثه نیز وجود داشت که در کنار دو نجات یافته دیگر، با انجام اقدامات سرپایی به شرایط پایداری رسیدند و این عملیات در ساعت 7 صبح امروز پایان یافت.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول