اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اطفای حریق کارخانه تزریق پلاستیک تهرانپارس/ عملیات لکه گیری ادامه دارد + فیلم

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: اطفای حریق کارخانه تزریق پلاستیک تهرانپارس انجام شده و عملیات لکه گیری در حال انجام است.

اطفای حریق  کارخانه تزریق پلاستیک تهرانپارس/ عملیات لکه گیری ادامه دارد + فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت 16 و 19 دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی گسترده در شرق تهران در خیابان جشنواره در اطراف تهران‌پارس به سامانه 125 اعلام و 6 ایستگاه به همراه 15 دستگاه تانکر به محل اعزام شد.

وی گفت: چند باب کارگاه تزریق پلاستیک،‌ پارچه و... که تعدادی از آنها نیز مسقف بودند به مساحت حدود 2 هزار متر در آتش شعله‌ور شده بود. 

 

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات خود را آغاز کردند و خوشبختانه خیلی سریع حجم سرکش آتش و دود غلیظ تحت کنترل در آمد. همچنین سقف‌کارگاه‌ها تخریب شده بود اما خوشبختانه شعله مهار شد و عملیات در حال لکه‌گیری است.

 

 

ملکی بیان کرد: تا این لحظه هیچ مصدوم و فوتی گزارش نشده است ولی خسارات مالی زیادی برجای مانده است. کماکان عملیات ادامه دارد و قطعا باتوجه به طولانی بودن عملیات لکه‌گیری تا پایان عملیات، نیروهای امدادی در محل حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ز

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول