اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کارخانه تولیدی کفش در ورامین طعمه حریق شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین از آتش سوزی یک باب کارخانه تولیدی کفش ورزشی در خیرآباد ورامین خبر داد.

کارخانه تولیدی کفش در ورامین طعمه حریق شد

مهدی شجاعی مهر مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین، در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: طی تماس تلفنی با سازمان آتش نشانی ورامین در ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه مبنی بر آتش سوزی یک کارخانه تولیدی کفش ورزشی در خیرآباد ورامین، بلافاصله نیروهای عملیاتی سازمان به محل اعزام شدند.

وی گفت: باتوجه به گسترده حریق زیاد، نیروهای امدادی و عملیاتی آتش نشانی ورامین همچنان در تلاش هستند تا آتش سوزی را مهار کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین افزود: علت این آتش سوزی به دلیل انبارداری اشتباه بوده که موجب شده این کارخانه طعمه حریق شود.

شجاعی مهر با اشاره به نکات ایمنی در خصوص انبارداری بیان کرد: انبارها باید مجهز به وسایل اطفائی و سیستم های اعلام اتوماتیک و دستی باشد، تابلوها و علائم هشدار دهنده ایمنی در انبارها نصب شود و نصب تلفن آتش نشانی ۱۲۵ و ارگان های امدادی ضروری است.

وی در ادامه گفت: سیستم سیم کشی برق انبارها باید توکار و از داخل لوله های مخصوص انجام گیرد و اتصالات و کلیه کلیدها و پریزها و روشنائی ها از نوع ضد جرقه و ضد انفجار انتخاب شود‌.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین خاطرنشان کرد: استفاده از دستگاه های حرارتی شعله عریان در داخل انبارها ممنوع است، کلیه کارکنان انبارها باید آموزش آتش نشانی و ایمنی و طرز کار با وسایل اطفایی را فرا گیرند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول