اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آزادی ۷۰ مددجویی ندامتگاه شهرستان دماوند با عفو رهبری

مدیر ندامتگاه دماوند از آزادی ۷۰ نفر از مددجویان این ندامتگاه با عفو مقام معظم رهبری خبر داد.

آزادی ۷۰ مددجویی ندامتگاه شهرستان دماوند با عفو رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، با عنایت به موافقت مقام معظم رهبری با عفو و تخفیف مجازات متهمان و محکومان در دهه مبارک فجر با حضور غلامرضا مهدوی، معاون قضایی دادگستری استان تهران، برهان رضایی، رئیس دادگستری دماوند به همراه برخی مسؤولان، ۷۰ نفر از مددجویان ندامتگاه دماوند آزاد شدند.

علی دیوانی‌مدبّر، مدیر ندامتگاه دماوند اظهار کرد: با آغاز روند آزادی زندانیان مشمول عفو رهبری در سراسر کشور با حضور معاونت دادگستری استان تهران و دادستان، روسای دادگستری و قضات چهار حوزه قضایی شهرستان‌های دماوند، پردیس، فیروزکوه و رودهن در ندامتگاه دماوند ضمن بازدید ازقسمت‌های مختلف ندامتگاه با تمامی مددجویان ندامتگاه دیدار چهره به چهره داشتند.

 

مدیر ندامتگاه دماوند افزود: مسؤولان قضایی با تطبیق دادن پرونده قضایی و مددجویان با معیارهای عفو مورد موافقت رهبر معظم انقلاب، ۱۱۸ پرونده شامل عفو را بررسی و با آزادی ۷۰ نفر از این مددجویان موافقت کردند که آنان و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

پایان پیام/۶۷۰۱۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول