اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

امام جمعه موقت اردکان؛ دولت و عاملین افتضاحات بازار بورس باید پاسخگوی مردم باشند

امام‌جمعه موقت اردکان با اشاره به وضعیت بازار سرمایه و به‌ویژه بورس در کشور، گفت: ما از مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه به‌عنوان دو نهاد نظارتی می‌خواهیم که برای حمایت از مردم وارد عمل شده و دولت و عاملین افتضاحات بازار بورس را به پاسخگویی شفاف وادار کنند.

امام جمعه موقت اردکان؛ دولت و عاملین افتضاحات بازار بورس باید پاسخگوی مردم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت‌الاسلام محمدعلی محیطی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردکان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه و معصیت، بر انفاق درراه خدا و کمک به نیازمندان تأکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص ممنوعیت واردات واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس، افزود: کادر درمان آمریکا که بیشترین افراد در معرض خطر این ویروس بودند از تزریق این واکسن امتناع کردند لذا عقل حکم می‌کند که انسان برای دفع ضرر احتمالی از این واکسن اجتناب کند.

امام‌جمعه موقت اردکان گفت: نهی رهبر انقلاب از واردات واکسن کرونا از این کشورها ناشی از سابقه تاریخی این کشورها در جنایات پزشکی است که نمونه آن ارسال خون‌های آلوده به ایدز به کشور ما بود که در اثر استفاده از این خون‌ها تعدادی از بیماران هموفیلی به این ویروس مبتلا شدند و جان خود را از دست دادند.

حجت الاسلام محیطی ضمن توصیه به دلباختگان آمریکا و غرب و غرب‌گراها و غرب‌زده‌ها که سلامت مردم را با سیاست پیوند نزنید، تصریح کرد: نکته دیگر اینکه کشورهایی که مانع از ورود برخی از داروهای موردنیاز بیماران خاص به کشور ما شده‌اند حالا چگونه برای مردم سالم ما دلسوزی می‌کنند.

وی با اشاره به انجام رزمایش مشترک ارتش و سپاه، خاطرنشان کرد: این رزمایش بزرگ‌ترین رزمایش پهبادی موشکی در غرب آسیا بود که دارای ویژگی‌ها و پیام‌های مهمی بود؛ اولین ویژگی آن زمان انجام این رزمایش بود چراکه با شکست مفتضحانه ترامپ در انتخابات آمریکا و استقرار رئیس‌جمهور جدید رسانه‌های معاند داخلی و خارجی کوشیدند تا یک جو ارعاب و ترس را در کشور ایجاد کنند اما انجام این رزمایش باهدف بازدارندگی و تأمین امنیت و معیشت در کشور و حمایت مجدد از جبهه مقاومت اخطاری برای همه جنگ افروزان بود که کوچک‌ترین حرکت آن‌ها توسط نیروهای مسلح ایران رصد می‌شود و اگر کوچک‌ترین حرکتی علیه نظام و مردم انقلابی ایران صورت بگیرد با سخت‌ترین انتقام‌ها پاسخ داده خواهد شد.

خطیب نماز جمعه اردکان افزود: پیام این رزمایش برای مسئولین هم این بود که نسخه علاج مشکلات کشور در همه عرصه‌ها به‌ویژه درزمینهٔ اقتصادی، روحیه و مدیریت جهادی و تکیه‌بر نیروهای داخلی و اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به وضعیت بازار سرمایه در کشور و به‌ویژه وضعیت بورس، گفت: این روزها بازار سرمایه و بورس ما حال‌وروز خوشی ندارد و به‌نوعی دچار سکته شده است و عامل این هیجانات دولت محترم در همه سطوح بوده است که مرتب مردم را به حضور در بازار بورس دعوت کردند و با وعده‌های اطمینان‌بخش مبنی بر حفظ سرمایه و سود مردم را به سمت بازار سرمایه سوق دادند اما پاسخ دولت در قبال این ضرر و زیان به مردم چیست؟

محیطی با بیان این‌که امروز مطالبه ما از دولت نیست، تصریح کرد: ما از مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه به‌عنوان دو نهاد نظارتی می‌خواهیم که باتدبیر و سنجیدگی و به‌دوراز هیجانات برای حمایت از مردم وارد عمل شده و دولت و عاملین افتضاحات بازار بورس را به پاسخگویی شفاف وادار کنند.

وی در پایان ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا، از همه هیئت‌های مذهبی و کسانی که در برپایی باشکوه مراسم عزاداری ایام فاطمیه همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تلاش کردند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ ۹۰۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول